Dotyczy sprawy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na budowie sieci wodociągowej w rejonie ul. Lipowej w Kruszynie Krajeńskim (postanowienia w sprawie)

Obwieszczenie o wydanych postanowieniach oraz o możliwości zapoznania się z zebranymi dowodami i materiałami dotyczącymi postępowania administracyjnego

z dnia 29 listopada 2013r.,  sygnatura: GPR.6730.444.2013.2   
 

          Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zmianami)  oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 27 lutego 2013 r., poz. 267), 

Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wydanych postanowieniach uzgadniających projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej na działkach o numerach ewidencyjnych: 542/6, 542/5 i 174/2, obręb ewidencyjny Kruszyn Krajeński, gmina Białe Błota (w rejonie ul. Lipowej w Kruszynie Krajeńskim), w sprawie prowadzonej na wniosek Pana Michała Przychockiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą  „M.P. PROJEKT” z siedzibą w Białych Błotach, występującego z pełnomocnictwa Państwa Ewy i Romana Mróz, 
- Marszałka Województwa Kujawsko–Pomorskiego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu województwa realizującymi cele publiczne uwzględnione w Planie zagospodarowania przestrzennego województwa kujawsko-pomorskiego  - postanowienie nr 180/CP/2013 z dnia 21 listopada 2013r., 
-   Starosty Bydgoskiego w zakresie zadań samorządowych służących realizacji inwestycji celu publicznego – postanowienie z dnia 13 listopada 2013r. znak: WB.673.73.2013, 
-   Wojewody Kujawsko-Pomorskiego  w zakresie zadań samorządowych służących realizacji inwestycji celu publicznego – postanowienie z dnia 18 listopada 2013r. znak: WI.III.745.351.2013.JG. 
      
      W odniesieniu do obszarów przyległych do pasa drogowego drogi powiatowej przedmiotowy projekt decyzji został uzgodniony przez Zarząd Powiatu Bydgoskiego na podstawie art. 53 ust. 5c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

W związku z powyższym, strony postępowania mogą wypowiedzieć się w wyżej wymienionym zakresie oraz uzyskać wyjaśnienia: 
- w dniach: wtorek w godz. 8.00-17.00, czwartek w godz. 8.00-16.00, piątek w godz. 8.00-14.30 w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera),
-  w pozostałe dni robocze (tj. poniedziałek w godz. 8.00-16.00, środa w godz. 8.00-16.00) w Biurze Obsługi Klienta (ul. Szubińska 7) tylko po uzgodnieniu telefonicznym pod nr. tel. 523239077 w dniach: wtorek w godz. 8.00-17.00, czwartek w godz. 8.00-16.00, piątek w godz. 8.00-14.30,

a także składać uwagi w przedmiotowej sprawie na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota) w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. 

metryczka


Wytworzył: Maciej Pastwa (29 listopada 2013)
Opublikował: Maciej Pastwa (3 grudnia 2013, 13:45:08)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 910