Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2008 |
zamówienie na: |
„REMONCIE I PRZEBUDOWIE OBIEKTU GMINNEJ PRZYCHODNI WEDŁUG ZAKRESU OBJĘTEGO PROJEKTEM BUDOWLANYM na działce nr 466/7 położonej w Białych Błotach” |
zamawiający: | Wójt Gminy Białe Błota |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | powyżej 14 000 EURO |
termin składania ofert: | 26 września 2008 10:00 |
wynik postępowania: | przetarg rozstrzygniety Białe Błota 2008-10-02 I.R.ZP1-341-22/08 O G Ł O S Z E N I E W związku z odmową zawarcia umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 26.09.2008r. dot. „Remontu i przebudowy obiektu Gminnej Przychodni według zakresu objętego projektem budowlanym na działce nr 466/7 położonej w Białych Błotach”, informuję, że na podstawie Art.94 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych na Wykonawcę robót została wybrana oferta nr 02 złożona przez „LEWANDOWSKI I WSPÓLNICY” Spółka Jawna z siedzibą 85-085 Bydgoszcz ul. Fordońska 14 z ceną netto 286 816,57zł., brutto 349 916,22 zł. i ilością uzyskanych punktów 83,39 przy kryterium oceny ofert cena 100%. |
Białe Błota, 2008-09-29
ZP 341-22/08
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO z dnia 26 września 2008 roku na „Remont i przebudowę Gminnej Przychodni według zakresu objętego projektem budowlanym na działce nr 466/7 położonej w Białych Błotach” na wykonawcę robót została wybrana Oferta nr 01 złożona przez Zakład Ogólno-Budowlany „IZBUD” z siedzibą 85-449 Bydgoszcz ul. Pelikanowa 22 z ceną netto 239 184,01zł. , brutto 291 804,49 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów, według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 01 złożona przez Zakład Ogólno-Budowlany „IZBUD” z siedzibą 85-449 Bydgoszcz ul. Pelikanowa 22, z ceną netto 239 184,01zł. , brutto 291 804,49 zł. i uzyskała 100 punktów.
Oferta nr 2 złożona przez „LEWANDOWSKI I WSPÓLNICY” Spółka Jawna z siedzibą
85-085 Bydgoszcz ul.Fordońska 14, z cena netto 286 816,57zł. brutto 349 916,22zł. i uzyskała 83,39 punktów.
Zastępca Wójta
Krzysztof Jankowski
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 29.09.2008r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń...............................................
Białe Błota 2008-09-01
ZP 341-22/08
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Białe Błota z siedzibą 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7 woj. Kujawsko-Pomorskie,tel.(052) 323-90-95,349-42-48,tel.349-44-02,323-90-90,fax.323-90-80
internet:www.bip.bialeblota.pl, e-mail: sekretariat@ bialeblota .pl .
Ogłasza przetarg nieograniczony którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na wykonanie robót w zakresie „REMONTU I PRZEBUDOWY OBIEKTU GMINNEJ PRZYCHODNI WEDŁUG ZAKRESU OBJĘTEGO PROJEKTEM BUDOWLANYM na działce nr 466/7 położonej w Białych Błotach”.
Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami.
Wykonawcę obowiązuje wizja w terenie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy;
a) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655),
c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt 7 SIWZ.
Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do dnia 10 grudnia 2008 roku.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 4 700,00 zł. w wyłącznie w jednej z niżej wymienionych form:
a)w pieniądzu,
b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)w gwarancjach bankowych,
d)w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2.Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym /załącznik nr 2 do SIWZ/,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) /załącznik nr 4 do SIWZ/,
c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) / załącznik nr 3 do SIWZ/,
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
f) wykaz ewentualnych podwykonawców,
g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
h) wykaz wykonanych w przeciągu ostatnich 5 lat zadań zbliżonych co do zakresu i wartości objętych zamówieniem, popartych referencjami ( minimum 2 listy referencyjne), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
i) wykaz osób odpowiedzialnych ( dotyczy kadry kierowniczej) za realizację zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa ,
j) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 36 miesięcy,
k) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy / załącznik nr 1 do SIWZ/,
l) kosztorys ofertowy,
ł) dowód wniesienia wadium.
3.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 700,00 PLN (słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt ustawy z dnia 9 listopada o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą;
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
- który został wykluczony z postępowania;
- którego oferta została odrzucona.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.2 pkt 2 i 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium.
4.Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny ofertowej brutto.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego ulokowane w Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota Nr 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym ,
- gwarancjach bankowych ,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form zabezpieczenia.
W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji, poręczeń, powinny być one
wystawione na okres obejmujący budowę oraz na okres gwarancji.
Zamawiający ustala podział zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy na dwie części:
- 70 % wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
- 30% wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji
bankowej/ubezpieczeniowej/ poręczeniach, Zamawiający wymaga uwzględnienia, że:
- 70% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
- 30% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Jadwiga Tomaszewska tel. (052) 323-90-90 wew. 62, tel. bezpośredni ( 052) 323-90-62, fax. (052) 323-90-80, od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 16.00 w piątek w godzinach od 8:00 do 14:30 .
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem załączników tj. dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót dostępna na stronie internetowej www.bip. bialeblota.pl.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
Termin składania ofert upływa w dniu 26 września 2008 roku o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 września 2008 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokój Nr 19.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
Termin związania złożoną ofertą - 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Treść ogłoszenia została opublikowana w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.09.2008r. poz. 206741
Zastępca Wójta
Krzysztof Jankowski
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 05.09.2008r.
SIWZ (189kB)
strona tytułowa (32kB)
opis techniczny (52kB)
rys 2 (123kB)
rys 3 (692kB)
rys 4 (753kB)
rys 5 (156kB)
rys 6 (169kB)
rys 7 (169kB)
rys 8 (214kB)
http://pliki.bialeblota.pl/przedmiar.tif
http://pliki.bialeblota.pl/przedmiar2.tif
metryczka
Opublikował: Maciej Golz (5 września 2008, 13:31:00)
Ostatnia zmiana: Marek Jakubowski (3 października 2008, 13:33:46)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1750