zamówienie na:

„BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W UL.PARKOWEJ ORAZ KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH KAPLICZNEJ I WIERZBOWEJ W BIAŁYCH BŁOTACH”

zamawiający: Wój Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 14000 euro
termin składania ofert: 2 lutego 2009  12:00
wynik postępowania: Białe Błota 2009.02.05 ZP 341-03/09 OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO z dnia 02.02.2009r. na „Budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Parkowej i kanalizacji sanitarnej w ulicach Kaplicznej i Wierzbowej w Białych Błotach” na wykonawcę robót została wybrana Oferta nr 05 złożona przez „WIMAR” Spółka z o.o. z siedzibą 86-010 Koronowo ul. Nadrzeczna 24, z ceną netto 745 821,90 zł. , brutto 909 902,72 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów, według kryterium oceny ofert tj. cena 100%. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco: Oferta nr 01 złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „KOSZAŁKA” Wiesław Koszałka z siedzibą 84-200 Wejherowo ul. Polna 3/39, z ceną netto 1 289 032,01 zł., brutto 1 572 619,05zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 57,86 punktów. Oferta nr 02 Przedsiębiorstwo Budowlano- Inżynieryjne „ INŻPOL” Spółka z o.o. z siedzibą 85-317 Bydgoszcz ul. Okrzei 10, z ceną netto 1 028 000,00 zł., brutto 1 254 160,00zł.Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 72,55 punktów. Oferta nr 03 złożona przez Firma Wielobranżowa „KADA-BIS” Adam Kaniewski z siedzibą 85-188 Bydgoszcz ul. Wydmy 3, z ceną netto 1 392 335,90 zł., brutto 1 698 649,80 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 53,57 punktów. Oferta nr 04 złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo- Usługowe „PE-GAZ 90” z siedzibą 88-300 Mogilno ul. Niezłomnych 1, z ceną netto 949 436,21zł., brutto 1 158 312,18zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała78,55 punktów. Oferta nr 05 złożona przez „WIMAR” Spółka z o.o. z siedzibą 86-010 Koronowo ul. Nadrzeczna 24, z ceną netto 745 821,90 zł. , brutto 909 902,72 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, i uzyskała 100 punktów. Oferta nr 06 złożona przez Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe „ ALFA” Spółka z o.o. z siedzibą 86-010 Koronowo ul. Wyczółkowskiego 15, z ceną netto 1 197 001,20 zł. brutto 1 460 341,46 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, i uzyskała 62,31 punktów. Oferta nr 07 złożona przez „ROLLSTICK-TORUŃ” Spółka z o.o. z siedzibą 87-100 Toruń ul. Wschodnia 34, z ceną netto 922 951,67 zł. brutto 1 126 001,04 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, i uzyskała 80,81 punktów. Oferta nr 08 złożona przez Wielobranżowy Zakład Usługowo –Produkcyjno -Handlowy Mirosław Rychlik Bydgoszcz Oddział Nowe Dąbie 89-210 Łabiszyn, z ceną netto 1 442 918,82 zł. brutto 1 760 360,95 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, i uzyskała 51,69 punktów. Zastępca Wójta Krzysztof Jankowski  





ZP 341- 03/09
 
                           OGŁOSZENIE
 
Wójt Gminy Białe Błota z siedzibą 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7 woj. Kujawsko-Pomorskie,tel.(052) 323-90-95,349-42-48,tel.349-44-02,323-90-90,fax.323-90-80
internet:www.bip.bialeblota.pl,  e-mail: sekretariat@ bialeblota .pl .
Ogłasza przetarg nieograniczony którego wartość  przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na „BUDOWĘ  KANALIZACJI  SANITARNEJ I  DESZCZOWEJ  W  UL.PARKOWEJ  ORAZ KANALIZACJI  SANITARNEJ  W  ULICACH KAPLICZNEJ  I  WIERZBOWEJ  W  BIAŁYCH BŁOTACH” .
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  w zakresie:
  1.1w ulicy Parkowej - budowy grawitacyjnych kolektorów zbiorczych kanalizacji sanitarnej przyłączy kanalizacyjnych odprowadzających ścieki z terenu poszczególnych posesji do grawitacyjnych kolektorów zbiorczych,  kolektorów kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, tłoczni ścieków- sieciowe, podłączenia wpustów ulicznych do grawitacyjnych kolektorów zbiorczych kanalizacji sanitarnej, grawitacyjne kolektory zbiorcze kanalizacji deszczowej,  kolektory kanalizacji deszczowej ciśnieniowej, przepompownie wody deszczowej, prace w zakresie branży  elektrycznej ( zasilanie przepompowni, zmiana lokalizacji słupa linii napowietrznej;
1.2.w ulicach Kaplicznej i Wierzbowej - budowy przyłączy kanalizacyjnych odprowadzających ścieki z terenu poszczególnych posesji do grawitacyjnych kolektorów zbiorczych, grawitacyjnych kolektorów zbiorczych kanalizacji sanitarnej, kolektorów kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, tłoczni ścieków- sieciowej , prace w zakresie branży elektrycznej.
Szczegółowy zakres robót niezbędny do podania ostatecznej ceny netto i brutto za całość zadania objętego niniejszym postępowaniem zawierają dokumentacje  projektowe i SST stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary uważać należy z materiały pomocnicze.
2.Wykonawca obowiązany jest do  opracowania organizacji ruchu na czas budowy i zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej i poniesienia kosztów z tym związanych.
Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami.
Wykonawcę obowiązuje wizja w terenie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania  przedmiotu zamówienia do 30 września 2009 roku,
Termin rękojmi wymagany przez Zamawiającego 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego  odbioru końcowego robót.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy;
a)spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ),
c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt VII SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu   potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym /załącznik nr 2 do SIWZ/,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) ,
c)  oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) ,
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne  zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
f) wykaz ewentualnych podwykonawców,
g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
h) wykaz wykonanych w przeciągu ostatnich 5 lat zadań zbliżonych co do zakresu objętego zamówieniem, popartych referencjami ( minimum 5 listów referencyjnych), a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
i) wykaz osób odpowiedzialnych ( dotyczy kadry kierowniczej) za realizację zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień,  aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby  Inżynierów Budownictwa ,
j) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 36 miesięcy,
k) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy / załącznik nr 1 do SIWZ/,
l) dowód wniesienia wadium,
m) harmonogram rzeczowo- finansowy robót.
Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości 17 000,00 zł. (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu na konto  Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt ustawy z dnia 9 listopada o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą;
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
Zamawiający unieważnił  postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
   - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
   - który został wykluczony z postępowania;
- którego oferta została odrzucona.
Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.2 pkt 2 i 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia  protestu  unieważniono czynność  wykluczenia  Wykonawcy  lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z  umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za  przelew  pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ż3 wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium.
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia  zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny ofertowej (brutto).
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach:
-  pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego,   
-  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –         kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym ,
-  gwarancjach bankowych ,
-  gwarancjach ubezpieczeniowych,
-  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2       ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju    Przedsiębiorczości.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia    na jedną lub kilka ww. form zabezpieczenia.
     W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji, poręczeń,  powinny być     one wystawione na okres obejmujący budowę oraz na okres gwarancji.
     Zamawiający ustala podział zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy na dwie części:
-    70 % wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci w terminie 30 dni od dnia        wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
-    30% wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci nie później niż w 15 dniu po     upływie okresu rękojmi za wady.
  W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej/ poręczeniach, Zamawiający  wymaga   uwzględnienia, że:
-      70% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do 30 dni od dnia           wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
-    30% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pani Jadwiga Tomaszewska  tel. (052) 323-90-90 wew. 62, tel. bezpośredni ( 052) 323-90-62,  fax. (052) 323-90-80, od poniedziałku do czwartku w godzinach od  8.00 do 16.00 w piątek w godzinach od 8:00 do 14:30 .
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem załączników   dostępna na stronie internetowej www.bip. bialeblota.pl.
Oferty należy składać w  siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
Termin składania ofert upływa w dniu 02.02. 2009 r. o godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.02.2009r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego w pokóju Nr 19.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
Termin związania złożoną ofertą - 30 dni od dnia  upływu terminu składania ofert.
Treść ogłoszenia została opublikowana na Portalu UZP w dniu 10.01.2009  poz. 3214.
 
 
                                                                                      Zastępca Wójta
                                                                                 Krzysztof Jankowski
 
 
 
 
 
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 10.01.2009r.
 
Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu........................................................

SIWZ (186kB) word
dokumentacja projektowa
dokumentacja geologiczna (4089kB) pdf
Odpowiedz na pytania 23.01.09 (126kB) word
uzupelniony przedmiar (61kB) pdf
odp na pytania 27.01.2009 (114kB) word
 

metryczka


Opublikował: Maciej Golz (10 stycznia 2009, 13:08:50)

Ostatnia zmiana: Marek Jakubowski (5 lutego 2009, 13:11:56)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1652