zamówienie na:

Projekty budowy głównych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy w sołectwie Zielonka ul. Żołędziowa, ul. Jodłowa, ul. Wrzosowa, ul. Bydgoska

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 5 lutego 2009  10:00
wynik postępowania: Białe Błota 2009.02.10 ZP 341-07/09 OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO z dnia 05.02.2009r. na wykonanie „ Projektów budowy głównych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy w sołectwie Zielonka ul. Żołędziowa, ul. Jodłowa, ul. Wrzosowa , ul, Bydgoska” na wykonawcę została wybrana Oferta nr 01 złożona przez Pracownię Projektową mgr inż. Ewa Milik z siedzibą 89-200 Szubin ul. Sienkiewicza 31 z ceną netto 153 500,00zł, brutto 187 270,00zł.Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów, według kryterium oceny ofert tj. cena 100%. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco: Oferta nr 01 złożona przez Pracownię Projektową mgr inż. Ewa Milik z siedzibą 89-200 Szubin ul. Sienkiewicza 31 z ceną netto 153 500,00zł, brutto 187 270,00zł.Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 100 punktów. Oferta nr 02 złożona przez Zakład Projektowania, Nadzoru i Usług Consultingowych „INZDRÓG” z siedzibą 86-200 Grudziądz ul. Kulerskiego 16/41z ceną netto 162 000,00 zł., brutto 197 640,00zł.. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 94,75 punktów. Oferta nr 03 złożona przez „ AGADOR” s.c. Krzysztof Żarkow, Elżbieta Żarkow z siedzibą 85-165 Bydgoszcz ul. Tucholska 7/55, z ceną netto 210 000,00 zł., brutto 256 200,00zł.. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 73,09 pkt. Zastępca Wójta Krzysztof Jankowski Wywieszono na tablicy ogłoszeń 10.02.2009r.  





ZP 341-07/09                                    
                                     O G Ł O S Z E N I E
Gmina  Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7, województwo Kujawsko-Pomorskie, tel.0-048 052 323-90-90, fax0-048 052 .323-90-80, internet:www.bip.bialeblota.pl,  e-mail: inwestycje@ bialeblota .pl .
Ogłasza wszczęcie postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej  przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość  kwoty 
14 000 EURO na „Projekty  budowy głównych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy w sołectwie Zielonka ul. Żołędziowa, ul. Jodłowa, ul. Wrzosowa, ul. Bydgoska” zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i koncepcji przebiegu układu komunikacyjnego ( nie obejmuje ona ulicy Bydgoskiej o długości ok. 1 km z dwoma działkami do podziału),stanowiącej załącznik do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia .
Projekty  winny  zostać wykonane przy uwzględnieniu wymogów określonych w koncepcji przebiegu układu drogowego stanowiącej załącznik do  SIWZ.
Należy założyć  10 pobytów projektanta(ów) danej branży w związku z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.
Nawierzchnia ulic z asfaltobetonu, chodników zjazdów do posesji i progów zwalniających z kostki brukowej betonowej.
Zamawiający nie przewiduje organizowania spotkania z Wykonawcami.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia  wizji w terenie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zakres zamówienia obejmuje:
-Projekty budowlane (6egz.) należy wykonać zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)zawierający rozwiązania dotyczące przebudowy lub zabezpieczenia instalacji energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, teletechnicznych i innych. Projekty budowlane powinien zawierać wszelkie materiały, dane, odpowiednie podkłady geodezyjne, postanowienia i decyzje, uzgodnienia, warunki, opinie, sprawdzenia itp. wynikające z obowiązujących ustaw, rozporządzeń i przepisów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.
Projekty budowlany należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.).
-Projekty wykonawcze (6 egz.), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (4 egz.), Przedmiar robót (4 egz.), sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
-Projekty stałej organizacji ruchu ( 5 egz.) sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729), zatwierdzony przez Zarządcę Drogi.
-Projekty wycinki drzew i krzewów ( jeżeli dotyczy)  ( 5 egz).
-Projekty budowy lub uzupełnienia oświetlenia ulic ( 5 egz).
-Kosztorys inwestorski (3 egz.) sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
-Przygotowanie wniosku i uzyskanie opinii, w trybie o którym mowa w art. 11c i 11d Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz 721, z poź. zm.) w tym projekty podziału nieruchomości.
- Protokoły z badania ksiąg wieczystych dla nieruchomości które podlegają    podziałom geodezyjnym
-Opracowanie operatu wodno- prawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego w przypadku zorganizowanego odprowadzania wód opadowych i roztopowych z nawierzchni dróg i chodników.
 - Uzyskanie zezwoleń na realizację inwestycji drogowych w trybie przewidzianym w ustawie z dnia10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz 721, z poź.  zm)          
Zakres zamówienia określony w pkt. 1 - 5 sporządzić należy ponadto w wersji elektronicznej w formacie plików  pdf.
Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości.
Każdy dodatkowy egzemplarz dokumentacji po zamówieniu przez Zamawiającego,
w terminie 7 dni będzie wykonywany odpłatnie w cenie koszów powielenia. Należy przyjąć cenę powielania formatu A-4 na poziomie 0,10 gr. W przypadku formatów większych niż format A-4 należy przyjąć cenę wielokrotności powielania formatu A-4.
Zabezpieczenie wszelkich materiałów geodezyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia jak też poniesienie kosztów z tym związanych  leży po stronie Wykonawcy.
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i zaświadczenia:
- wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
   ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do     rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi         być złożony przez każdego wykonawcę);
 - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w
     art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych;
 - oświadczenie Wykonawcy że nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, ( przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie  musi być złożony przez każdego wykonawcę);
 - oświadczenie, Wykonawcy,  że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
 -zdrowotne lub społeczne Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę);
  - oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu   prac  o  tożsamym lub  podobnym zakresie
    stanowiącym przedmiot zamówienia- wymagane przez Zamawiającego wykonanie 5
    zadań w ciągu ostatnich trzech lat;
  - oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych
  -  wypełniony i zaparafowany projekt umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 8 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także  w art.22, ust.1  Ustawy prawo zamówień               publicznych, a mianowicie:
  a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień,
  b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i zaświadczeniach wymienionych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie        wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem  załączników  dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: Pani Jadwiga Tomaszewska i Pan Mariusz Stężewski  od poniedziałku do czwartku w godzinach od  8:00 do 16:00, piątek od godz. 8:00 do 14:30,  telefony bezpośrednie: 52 323 –90- 62, 52 323-90-64.
Oferty należy składać w  siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
Termin składania ofert upływa w dniu 05.02.2009r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.02.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 19.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
Termin związania złożoną ofertą - 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone na PORTALU UZP w dniu 23.01.2009r.  poz. nr 8012.
 
 
 
                                                          Zastępca Wójta
                                                                                                        
                                                    Krzysztof Jankowski                                            SIWZ (185kB) word
koncepcja (8192kB) plik   
mapka                                           
 
 
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 23.01.2009r. 
Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu..............................................................         

metryczka


Opublikował: Maciej Golz (23 stycznia 2009, 12:44:33)

Ostatnia zmiana: Marek Jakubowski (10 lutego 2009, 13:39:05)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1411