zamówienie na:

Projekt odcinka ul. Centralnej położonej w Białych Błotach oraz ul. Pocztowej i ul. Hubertusa w Lisim Ogonie

zamawiający: Gmina Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: przetarg nieograniczony
termin składania ofert: 18 lutego 2009  10:00
wynik postępowania: przetarg rozstrzygnięty 




                                                                                           Białe Błota, 2009-03-27
ZP341-11/09
  
                      OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
 
 
Zgodnie  z  art.  92   Ustawy     prawo     zamówień  publicznych  informuję, że  w   wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego  którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty  14 000 EURO  na „Projekt odcinka ul. Centralnej położonej w Białych Błotach  oraz ul.  Pocztowej  i ul. Hubertusa w Lisim  Ogonie” na  wykonawcę  robót  została wybrana oferta nr 01 złożona przez Błażej Binienda  VERTIKAL ul. Droga   Hrabska 8d 05-090 Falenty Nowe NIP 558 100 12 09. z ceną brutto 7 320,00 za zad 1 oraz 52 460,00 za zad 2. Treść oferta  spełnia wymogi  określone w SIWZ,  zawiera najniższą  cenę i uzyskała  100 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
oferta nr 02 złożona przez FIRMĘ „LOCTOR” inż. Janusz Jurkiewicz  ul. Owocowa 86-014 Sicienko z  ceną  brutto  12 200,00 zł  za  zad 1 oraz  70 760,00 za zad. 2  i  uzyskała 72,32  punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.

 
 
                                                                                               Krzysztof Jankowski
                                                                                           Zastępca Wójta Gminy


ZP 341-11/09
                                     O G Ł O S Z E N I E
Gmina  Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7, województwo Kujawsko-Pomorskie, tel.0-048 052 323-90-90, fax0-048 052 .323-90-80, internet:www.bip.bialeblota.pl,  e-mail: inwestycje@ bialeblota .pl .
Ogłasza wszczęcie postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej  przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość  kwoty 
14 000 EURO na „Projekt odcinka ul. Centralnej położonej w Białych Błotach oraz  ul. Pocztowej i ul.  Hubertusa w Lisim Ogonie”
1.Przedmiotowe zadania obejmują opracowanie 2 projektów ulic:
Zadanie 1
Projektu fragmentu ul. Centralnej położonej na działkach o nr geodezyjnych 538/26, 538/27, 538/28 o długości ca 75 m w Białych Błotach
 
Opis przedmiotu zamówienia .
Projekt powinien  zostać wykonane przy uwzględnieniu poniższych wymogów :
1) pieszo jezdnia szerokości ca 7,50m w technologii kostki betonowej, 
2) odwodnienie powierzchniowe,
3) uzupełnienie oświetlenia.
Wytyczne do projektowania, w zakresie odwodnienia i oświetlenia zostaną ustalone po podpisaniu umowy.
Zadanie 2
Projektu ul. Pocztowej  oraz ul.  Hubertusa od istniejącej drogi asfaltowej na ul Pocztowej do drogi powiatowej 1926C w Lisim Ogonie  ca 900 mb
Opis przedmiotu zamówienia .
Projekty powinny  zostać wykonane przy uwzględnieniu poniższych wymogów :
1)      ulica w technologii asfaltobetonu o szerokości ca 8 m,
2)      pieszojezdnia o szerokości ca 7m w technologii kostki betonowej na terenie obszaru zabudowanego,
3)      odwodnienie powierzchniowe,
4)      uzupełnienie oświetlenia.
Należy założyć  9 pobytów projektanta(ów) danej branży w związku z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.
 
1. Przedmiotowe zadanie obejmuje opracowanie :
1)Projekty budowlane (6egz.) należy wykonać zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)zawierający rozwiązania dotyczące przebudowy lub zabezpieczenia instalacji energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych teletechnicznych. Projekty budowlane powinny zawierać wszelkie materiały, dane, odpowiednie podkłady geodezyjne, postanowienia i decyzje, uzgodnienia, warunki, opinie, sprawdzenia itp. wynikające z obowiązujących ustaw, rozporządzeń i przepisów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.
 Projekty budowlane należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.).
            2)Projekty wykonawcze (6 egz.), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (4 egz.), Przedmiary robót (4 egz.), sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
            3)Projekty stałej organizacji ruchu ( 5 egz.) sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729), zatwierdzony przez Zarządcę Drogi.
           4)Projekty wycinki drzew i krzewów ( jeżeli dotyczy)  ( 5 egz)
          5)Kosztorysy inwestorskie (3 egz.) sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
6Opracowanie operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodno- prawnego w przypadku zorganizowanego odprowadzania wód opadowych i roztopowych z nawierzchni pieszo jezdni.
              7 Uzyskanie prawomocnych decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prawomocnych decyzji pozwolenia na budowę
Zakres zamówienia określony w pkt. 1 - 6 sporządzić należy ponadto w wersji elektronicznej w formacie plików  pdf.Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości. Dokumentację projektową należy wykonać oddzielnie dla każdego z zadań.
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
2.Termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 7 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
3. Zamawiający nie  dopuszcza  składania ofert wariantowych. 
4.Zamawiający nie  dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie przewiduje organizowania spotkania z Wykonawcami.
6.Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji w terenie.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także  w art.22, ust.1  Ustawy prawo zamówień          publicznych, a mianowicie:
       a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli    ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień,
       b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
       c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
      d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i zaświadczeniach         wymienionych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie        wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
8.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem  załączników  dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
9.Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: Pan Mariusz Stężewski i Pan Maciej Golz  od poniedziałku do czwartku w godzinach od  8:00 do 16:00, piątek od godz. 8:00 do 14:30,  telefony bezpośrednie: 52 323 90 62, 52 323-90-64.
10.Oferty należy składać w  siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
11.Termin składania ofert upływa w dniu 18.02.2009r. o godz. 10:00.
12.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 19.
13.Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
18.Termin związania złożoną ofertą - 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
19 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
20. Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających
21.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
23.Ogłoszenie zostało zamieszczone na PORTALU UZP w dniu 06.02.2009r.poz. 34443.
 
 
Zastępca Wójta
                                                                                                        
                                                                                                    
Krzysztof Jankowski SIWZuliczki- opracowanie projektu.doc (197kB) plik mapaka dotycząca ul. Pocztowej oraz Ul. Hubertusa (738kB) plik
 
 
 
 
 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 06.02.2009r. 
Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu........................2009r.         

metryczka


Opublikował: Marek Jakubowski (6 lutego 2009, 11:44:48)

Ostatnia zmiana: Maciej Golz (27 marca 2009, 12:24:04)
Zmieniono: dodanie rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1224