Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
zamówienie na: |
Projekt odcinka ul. Centralnej położonej w Białych Błotach oraz ul. Pocztowej i ul. Hubertusa w Lisim Ogonie |
zamawiający: | Gmina Białe Błota |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | przetarg nieograniczony |
termin składania ofert: | 18 lutego 2009 10:00 |
wynik postępowania: | przetarg rozstrzygnięty |
Białe Błota, 2009-03-27
ZP341-11/09
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na „Projekt odcinka ul. Centralnej położonej w Białych Błotach oraz ul. Pocztowej i ul. Hubertusa w Lisim Ogonie” na wykonawcę robót została wybrana oferta nr 01 złożona przez Błażej Binienda VERTIKAL ul. Droga Hrabska 8d 05-090 Falenty Nowe NIP 558 100 12 09. z ceną brutto 7 320,00 za zad 1 oraz 52 460,00 za zad 2. Treść oferta spełnia wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
oferta nr 02 złożona przez FIRMĘ „LOCTOR” inż. Janusz Jurkiewicz ul. Owocowa 86-014 Sicienko z ceną brutto 12 200,00 zł za zad 1 oraz 70 760,00 za zad. 2 i uzyskała 72,32 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Krzysztof Jankowski
Zastępca Wójta Gminy
ZP 341-11/09
O G Ł O S Z E N I E
Gmina Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7, województwo Kujawsko-Pomorskie, tel.0-048 052 323-90-90, fax0-048 052 .323-90-80, internet:www.bip.bialeblota.pl, e-mail: inwestycje@ bialeblota .pl .
Ogłasza wszczęcie postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty
14 000 EURO na „Projekt odcinka ul. Centralnej położonej w Białych Błotach oraz ul. Pocztowej i ul. Hubertusa w Lisim Ogonie”
1.Przedmiotowe zadania obejmują opracowanie 2 projektów ulic:
Zadanie 1
Projektu fragmentu ul. Centralnej położonej na działkach o nr geodezyjnych 538/26, 538/27, 538/28 o długości ca 75 m w Białych Błotach
Opis przedmiotu zamówienia .
Projekt powinien zostać wykonane przy uwzględnieniu poniższych wymogów :
1) pieszo jezdnia szerokości ca 7,50m w technologii kostki betonowej,
2) odwodnienie powierzchniowe,
3) uzupełnienie oświetlenia.
Wytyczne do projektowania, w zakresie odwodnienia i oświetlenia zostaną ustalone po podpisaniu umowy.
Zadanie 2
Projektu ul. Pocztowej oraz ul. Hubertusa od istniejącej drogi asfaltowej na ul Pocztowej do drogi powiatowej 1926C w Lisim Ogonie ca 900 mb
Opis przedmiotu zamówienia .
Projekty powinny zostać wykonane przy uwzględnieniu poniższych wymogów :
1) ulica w technologii asfaltobetonu o szerokości ca 8 m,
2) pieszojezdnia o szerokości ca 7m w technologii kostki betonowej na terenie obszaru zabudowanego,
3) odwodnienie powierzchniowe,
4) uzupełnienie oświetlenia.
Należy założyć 9 pobytów projektanta(ów) danej branży w związku z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.
1. Przedmiotowe zadanie obejmuje opracowanie :
1)Projekty budowlane (6egz.) należy wykonać zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)zawierający rozwiązania dotyczące przebudowy lub zabezpieczenia instalacji energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych teletechnicznych. Projekty budowlane powinny zawierać wszelkie materiały, dane, odpowiednie podkłady geodezyjne, postanowienia i decyzje, uzgodnienia, warunki, opinie, sprawdzenia itp. wynikające z obowiązujących ustaw, rozporządzeń i przepisów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.
Projekty budowlane należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.).
2)Projekty wykonawcze (6 egz.), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (4 egz.), Przedmiary robót (4 egz.), sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
3)Projekty stałej organizacji ruchu ( 5 egz.) sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729), zatwierdzony przez Zarządcę Drogi.
4)Projekty wycinki drzew i krzewów ( jeżeli dotyczy) ( 5 egz)
5)Kosztorysy inwestorskie (3 egz.) sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
6Opracowanie operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodno- prawnego w przypadku zorganizowanego odprowadzania wód opadowych i roztopowych z nawierzchni pieszo jezdni.
7 Uzyskanie prawomocnych decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prawomocnych decyzji pozwolenia na budowę
Zakres zamówienia określony w pkt. 1 - 6 sporządzić należy ponadto w wersji elektronicznej w formacie plików pdf.Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości. Dokumentację projektową należy wykonać oddzielnie dla każdego z zadań.
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
2.Termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 7 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie przewiduje organizowania spotkania z Wykonawcami.
6.Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji w terenie.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także w art.22, ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i zaświadczeniach wymienionych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
8.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem załączników dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
9.Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: Pan Mariusz Stężewski i Pan Maciej Golz od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00, piątek od godz. 8:00 do 14:30, telefony bezpośrednie: 52 323 90 62, 52 323-90-64.
10.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
11.Termin składania ofert upływa w dniu 18.02.2009r. o godz. 10:00.
12.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 19.
13.Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
18.Termin związania złożoną ofertą - 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
19 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
20. Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających
21.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
23.Ogłoszenie zostało zamieszczone na PORTALU UZP w dniu 06.02.2009r.poz. 34443.
Zastępca Wójta
Krzysztof Jankowski SIWZuliczki- opracowanie projektu.doc (197kB) mapaka dotycząca ul. Pocztowej oraz Ul. Hubertusa (738kB)
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 06.02.2009r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu........................2009r.
metryczka
Opublikował: Marek Jakubowski (6 lutego 2009, 11:44:48)
Ostatnia zmiana: Maciej Golz (27 marca 2009, 12:24:04)
Zmieniono: dodanie rozstrzygnięcia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1224