zamówienie na:

Zakup wraz z dostawą samochodu wielozadaniowego dla Urzędu Gminy Białe Błota

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 14000 euro
termin składania ofert: 27 lutego 2009  10:00
wynik postępowania: przetarg rozstrzygnięty 





                                                                                             Białe Błota 2009.03.03
ZP 341-10A/09
                    
                                          OGŁOSZENIE O WYNIKU PRZETARGU
 
                 Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość  przekracza wyrażoną  w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO z dnia 02.02.2009r. na „Zakup wraz z dostawą samochodu wielozadaniowego dla Urzędu Gminy Białe Błota”  na  dostawcę została wybrana Oferta nr 01 złożona  przez  Reiski Auto Sp. z o.o. ul. Szubińska 8  86-005 Białe Błota z ceną  netto  46 838,52 zł., brutto 57 143,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów, według  kryterium oceny ofert tj. cena 100%.

                                                                           Zastępca Wójta Gminy Białe Błota
                                                                               Krzysztof Jankowski



ZP 341-10/A/09
                                     O G Ł O S Z E N I E
Gmina  Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7, województwo Kujawsko-Pomorskie, tel.0-048 052 323-90-90, fax0-048 052 .323-90-80, internet:www.bip.bialeblota.pl,  e-mail: inwestycje@ bialeblota .pl .
Ogłasza wszczęcie postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej  przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość  kwoty 
14 000 EURO na „zakup z dostawą samochodu wielozadaniowego dla Urzędu Gminy Białe Błota”
 
1. Przedmiotowe zadanie obejmuje zakup oraz dostawę samochodu wielozadaniowego dla Urzędu Gminy Białe Błota
 
Opis przedmiotu zamówienia .
Uwaga:
I. Poniżej przedstawiono minimalne wymagania techniczne oraz wyposażenia dotyczące przedmiotu zamówienia.
II. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o wyższych wymaganiach technicznych i wyposażeniu.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego, fabrycznie nowego i nieużywanego (nie noszącego śladów użytkowania) samochodu osobowego.
2. Dane techniczne i wyposażenie:
 
Dane ogólne:
a) rok produkcji 2008 lub 2009
b) nadwozie typu – samochód wielozadaniowy,
c) liczba drzwi – 4,
d) liczba miejsc siedzących 5,
 
Silnik i nadwozie:
a) silnik diesla (minimum 100 KM),
b) średnie spalanie (zgodnie z dyrektywą  WE 199/1000) na 100km w cyklu mieszanym –nie przekraczające 6,0 l,
c) rozstaw osi minimum 2580 mm,
d) pojemność bagażnika minimum 700 litrów,
e) kolor nadwozia srebrny,
f) lakier metalizowany lub perłowy,
g) felgi stalowe 15 ‘’ z  kompletem kół z oponami zimowymi.
h) felgi stalowe 15 ‘’ z  kompletem kół z oponami letnimi
Bezpieczeństwo:
a) poduszka powietrzna dla kierowcy,
b) ABS
c) immobilaizer fabryczny,
d)instalacja alarmowa z pilotem,
e) zdalnie sterowany centralny zamek,
 
Komfort:
a) czujnik parkowania (tył),
b) manualna klimatyzacja,
c) fotel kierowcy z regulacją wysokości
d) kierownica regulowana  góra/dół
e) tylna klapa bagażnika z możliwością otwierania całej klapy do góry, lub na bok
f) jedne drzwi tylne otwierane przesuwnie
Inne:
a) autoryzowana stacja serwisowa w obrębie 30 km od siedziby Zamawiającego
b) hak holowniczy
c) pakiet ubezpieczenia OC, AC, NNW (składka AC wyliczana od wartości brutto auta)
 
 
CPV: 34 11 00 00-1.
2.Termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego do 25 marca 2009 roku.
3. Zamawiający nie  dopuszcza  składania ofert wariantowych. 
4.Zamawiający nie  dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie przewiduje organizowania spotkania z Wykonawcami.
6.Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji w terenie.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także  w art.22, ust.1  Ustawy prawo zamówień          publicznych, a mianowicie:
       a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli    ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień,
       b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
       c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
      d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i zaświadczeniach         wymienionych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie        wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
8.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem  załączników  dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
 
9.Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:  Pan Maciej Golz  od poniedziałku do czwartku w godzinach od  8:00 do 16:00, piątek od godz. 8:00 do 14:30,  telefony bezpośrednie: 52 323 90 62, 52 323-90-64.
10.Oferty należy składać w  siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
11.Termin składania ofert upływa w dniu 27.02.2009r. o godz. 10:00.
12.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 19.
13.Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
18.Termin związania złożoną ofertą - 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
19 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
20. Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających
21.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
23.Ogłoszenie zostało zamieszczone na PORTALU UZP w dniu 10.02.2009r.poz. 34542-2009

                                                                                    Zastępca Wójta
                                                                                 Krzysztof Jankowski
 
 
  SIWZ (234kB) word
odpwiedz na pytania (26kB) word
 
 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 19.02.2009r. 
Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu...........................................................2009r.         

metryczka


Opublikował: Maciej Golz (19 lutego 2009, 15:24:01)

Ostatnia zmiana: Maciej Golz (3 marca 2009, 08:14:50)
Zmieniono: dodanie ogłoszenie o wyniku przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1095