zamówienie na:

Projekt kładki dla pieszych nad drogą krajową S-5 w miejscowości Kruszyn Krajeński”

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieofgraniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 20 kwietnia 2009  10:00
wynik postępowania: rozstrzygnięty 





Białe Błota, 2009-04.21
ZP 341- 18/09
 
   
                         OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
   
Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO  na „Projekt kładki dla pieszych nad drogą krajową S-5 w miejscowości Kruszyn Krajeński”
na wykonawcę projektu została wybrana oferta nr 01 złożona przez Konsorcjum Firm z liderem Biurem Inżynierii Lądowej AGARM ul. Źródło Marii 34 c 81-573 Gdynia NIP 592-153-00-08 ceną brutto 115 900,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
oferta nr 02 złożona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOCHA ul. Bohaterów Kragujewca , 85-863 Bydgoszcz NIP 559-132-95-49 z ceną brutto 179 950,00 zł i uzyskała 64,41 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
 
                                                                                              Krzysztof  Jankowski
                                                                                              Zastępca Wójta
                                                                                              Gminy Białe Błota
 


ZP 341-18/09
                                     O G Ł O S Z E N I E
Gmina  Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7, województwo Kujawsko-Pomorskie, tel.0-048 052 323-90-90, fax0-048 052 .323-90-80, internet:www.bip.bialeblota.pl,  e-mail: inwestycje@ bialeblota .pl .
Ogłasza wszczęcie postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej  przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość  kwoty 
14 000 EURO na „Projekt kładki dla pieszych nad drogą krajową S-5 w miejscowości Kruszyn Krajeński”
1. Przedmiotowe zadanie obejmuje opracowanie :
1Projekty budowlane (6egz.) należy wykonać zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)zawierający rozwiązania dotyczące przebudowy lub zabezpieczenia instalacji energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych teletechnicznych. Projekty budowlane powinny zawierać wszelkie materiały, dane, odpowiednie podkłady geodezyjne, postanowienia i decyzje, uzgodnienia, warunki, opinie, sprawdzenia itp. wynikające z obowiązujących ustaw, rozporządzeń i przepisów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.
Projekty budowlane należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.).
2Projekty wykonawcze (6 egz.), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (4 egz.), Przedmiary robót (4 egz.), sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
3Projekty stałej organizacji ruchu ( 5 egz.) sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729), zatwierdzony przez Zarządcę Drogi.
4Projekty wycinki drzew i krzewów ( jeżeli dotyczy)  ( 5 egz)
5Kosztorysy inwestorskie (3 egz.) sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
6. Uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie przewidzianym w ustawie 10 kwietnia 2003 (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz 721, z poź.  Zm)           
 
 Zakres zamówienia określony w pkt. 1 - 5 sporządzić należy ponadto w wersji elektronicznej w formacie plików  pdf.
Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości.
 
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
2.Termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 5 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
3. Zamawiający nie  dopuszcza  składania ofert wariantowych. 
4.Zamawiający nie  dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie przewiduje organizowania spotkania z Wykonawcami.
6.Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji w terenie.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także  w art.22, ust.1  Ustawy prawo zamówień          publicznych, a mianowicie:
       a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli    ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień,
       b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
       c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
      d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i zaświadczeniach         wymienionych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie        wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
8.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem  załączników  dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
 
9.Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: Pan Jan Czekajewski i Pan Maciej Golz  od poniedziałku do czwartku w godzinach od  8:00 do 16:00, piątek od godz. 8:00 do 14:30,  telefony bezpośrednie: 52 323 90 62, 52 323-90-66.
10.Oferty należy składać w  siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
11.Termin składania ofert upływa w dniu 20.04.2009r. o godz. 10:00.
12.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 19.
13.Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
18.Termin związania złożoną ofertą - 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
19 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
20. Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających
21.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
23.Ogłoszenie zostało zamieszczone na PORTALU UZP w dniu 10.04.2009r.poz.101184
                                                                                     Zastępca Wójta
                                                                                   Krzysztof Jankowski
 
 
  SIWZ (214kB) word
 
 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 10.04.2009r. 
Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu 2009r

metryczka


Opublikował: Maciej Golz (10 kwietnia 2009, 09:44:28)

Ostatnia zmiana: Maciej Golz (22 kwietnia 2009, 14:04:35)
Zmieniono: dodanie ogłoszenia o wyniku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1091