zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji i termomodernizacji budynku szkoły wraz z wymianą pokrycia dachu w miejscowości Łochowo

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 14 000
termin składania ofert: 20 kwietnia 2009  10:00
wynik postępowania: rozstrzygnięty 





                                                                                           Białe Błota 2009.04.21
ZP 341-13A/09
                                   
 
                        OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
 
Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość  przekracza wyrażoną  w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO z dnia 20.04.2009r. na „Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji i termomodernizacji budynku szkoły wraz z wymianą pokrycia dachu w miejscowości Łochowo”  na  wykonawcę robót została wybrana Oferta nr 05 złożona  przez   „DEVELOPMRNT”  Spółka z o.o. z siedzibą 85-055 Bydgoszcz ul. Zduny 6, z ceną  netto  40 000,00 zł. , brutto 48 800,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów, według  kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 01 złożona przez „TERMOPROJEKT” Spółka z o.o. z siedzibą 60-542 Poznań
ul. Janickiego 20B, z ceną netto 47 900,00 zł., brutto 58 438,00zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 83,51 punktów.
Oferta nr 02  Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo- Handlowe „CHECZA” Aleksander Jurewicz z siedzibą 83-110 Tczew ul. Nowowiejska 19/4, z ceną netto 61 500,00 zł., brutto
75 030,00zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 65,04 punktów.
Oferta nr 03 złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno- handlowo-Usługowe „ARO” z siedzibą 77-300 Człuchów os. Piastowskie 3/26 z ceną netto 53 000,00 zł., brutto 64 660,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała 75,47 punktów.
Oferta nr 04  złożona przez Przedsiębiorstwo Usługowe „ABAKUS” Ilona Ignalewska
z siedzibą  86-065 Łochowo ul. Olszynowa 23, z ceną netto 52 900,00zł., brutto 64 538,00 zł. Oferta spełnia  wszystkie wymogi określone w SIWZ i uzyskała75,61 punktów.
Oferta nr 05  złożona  przez   „DEVELOPMRNT”  Spółka z o.o. z siedzibą 85-055 Bydgoszcz
ul. Zduny 6, z ceną  netto  40 000,00 zł. , brutto 48 800,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów.
 
 
 
                                                                                       Zastępca Wójta
        
                                                                                      Krzysztof Jankowski



ZP 341- 13A/09
                                                   OGŁOSZENIE
 
Wójt Gminy Białe Błota z siedzibą 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7 woj. Kujawsko-Pomorskie,tel.(052) 323-90-95,349-42-48,tel.349-44-02,323-90-90,fax.323-90-80
internet:www.bip.bialeblota.pl,  e-mail: sekretariat@ bialeblota .pl .
Ogłasza przetarg nieograniczony którego wartość  przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na „Opracowanie dokumentacji projektowej  modernizacji  i termomodernizacji budynku szkoły wraz z wymianą pokrycia  dachu w miejscowości Łochowo”.
1.Przedmiotem zamówienia jest  opracowanie ekspertyzy technicznej ze szczególnym uwzględnieniem więźby dachowej i na jej podstawie kompletnej dokumentacji projektowej związanej z modernizacją budynku obejmującej swym zakresem wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji elektrycznej, wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, docieplenie oraz  wymianę pokrycia  dachu na budynku szkoły podstawowej zlokalizowanym przy ulicy Wierzbowej 2 w miejscowości Łochowo.
W załączeniu mapka poglądowa z zaznaczonym budynkiem będącym przedmiotem postępowania.
Nadmieniam iż budynek ujęty jest w ewidencji konserwatora zabytków,  w związku z czym  dokumentację projektową należy opracować w uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków  z siedzibą w Bydgoszczy ul. Jezuicka 2. Niezbędny jest audyt energetyczny budynku sporządzony pod kątem możliwości ubiegania się o środki na termomodernizację. Zakres zamówienia obejmuje: projekt budowlany , projekt wykonawczy, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, STWiOR, uzyskanie wszystkich uzgodnień oraz  decyzji pozwolenia na budowę ( jeżeli będzie wymagana).
Zakres zamówienia należy sporządzić w wersji papierowej w 6 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie plików  pdf.
Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości.
Należy założyć 6  pobytów projektanta(ów) danej branży w związku z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania. Szczegółowe wytyczne do projektowania ustalone zostaną po wyborze oferty.
Wykonanie odkrywek w zakresie i na koszt Wykonawcy.
Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami.
Wykonawcę obowiązuje wizja w terenie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania  przedmiotu zamówienia do dnia 31 października 2009roku.
3. Zamawiający dokona płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia w następujący sposób:
- 40% wynagrodzenia zostanie przelane na konto Wykonawcy po protokolarnym przekazaniu dokumentacji projektowej  do siedziby Zamawiającego, oraz złożeniu kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę,
-60% wynagrodzenia zostanie przelane na konto Wykonawcy po uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji ( jeżeli będzie wymagana), bądź przyjęciem zgłoszenia przez organ administracji  architektoniczno - budowlanej.
4.Zapłata należności za wykonane i odebrane prace nastąpi w terminie do 21 dni
od dostarczenia do Zamawiającego faktur wraz z protokółem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
5.Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym /załącznik nr 2 do SIWZ/,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) ,
c)  oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) ,
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne  zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
f) wykaz wykonanych w przeciągu ostatnich 5 lat zadań zbliżonych co do zakresu  objętego zamówieniem, popartych referencjami ( minimum 3 listy referencyjne), a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
g) dokumenty stwierdzające, że osoba/ by które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego,
h) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy / załącznik nr 1 do SIWZ/,
5.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy;
a)spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ),
c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt VII SIWZ.
Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia do 20.11.2009r.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pani  Jadwiga Tomaszewska  tel. (052) 323-90-90 wew. 62, tel. bezpośredni ( 052) 323-90-62, i Pan Mariusz Stężewski tel. (052)  323-90-90 wew.64, tel. bezpośredni ( 052) 323-90-64, fax. (052) 323-90-65, od poniedziałku do czwartku w godz. od  8.00 do 16.00 w piątki w godz. od 8:00 do 14:30 .
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikien   dostępna na stronie internetowej www.bip. bialeblota.pl.
Oferty należy składać w  siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
Termin składania ofert upływa w dniu 20.04.2009 r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokój Nr 19. Zamawiający nie organizuje aukcji elektronicznej.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
Termin związania złożoną ofertą - 30 dni od dnia  upływu terminu składania ofert.
Treść ogłoszenia została opublikowana na Portalu UZP w dniu  10.04.2009r. poz. 61391.
 
                                                                                           Zastępca wójta                                                                                             Krzysztof  Jankowski
  SIWZ (142kB) word
mapka (2889kB) plik

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 10.04.2009r.

metryczka


Opublikował: Maciej Golz (10 kwietnia 2009, 10:00:48)

Ostatnia zmiana: Maciej Golz (21 kwietnia 2009, 12:14:04)
Zmieniono: dodanie rozstrzygniecia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1178