zamówienie na:

BUDOWĘ KOMPLEKSU SPORTOWEGO „MOJE BOISKO ORLIK 2012” w Łochowie

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 14 maja 2009  10:00
wynik postępowania: rozstrzygniety 





 
Białe Błota 15.05.2009 rok
 
ZP 341- 20/09
 
 
                                             OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
 
 
Zgodnie     z    art.   92    Ustawy prawo zamówień  publicznych   informuję, że w     wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO  na budowę kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik 2012”   w   Łochowie   na   wykonawcę   robót   została  wybrana oferta nr 04 złożona przez „Regionalne   Biuro   Budowy   i   Modernizacji   Obiektów  Sportowych TARTAN” 85-021 Bydgoszcz, ul. Gdańska 27 z ceną brutto pierwszego zadania 940.498,00 zł z ceną brutto drugiego zadania 58.560,00 zł kwota łączna obu zadań wynosi brutto 999.058,00 złotych. Treść oferta spełnia wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 01 złożona przez „Firmę Kaszub” Dariusza Kaszuba, ul. Kolejowa 4, 83-307 Kiełpino z ceną brutto pierwszego zadania 1.056.019,52 zł, ceną brutto drugiego zadania 93.940 zł, kwota łączna zadań wynosi 1.149.959,52zł i uzyskała 86,87 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 02 złożona przez „Polcourt S.A.” ul. Gen. Zajączka 11, lok. C7, 01-510 Warszawa została odrzucona z powodu niespełnienia warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
Oferta nr 03 złożona przez „Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Budownictwa WEGNER Sp.j.” ul. Rudki 10, 62-240 Trzemeszno z ceną brutto pierwszego zadania 1.059.063,70 zł, ceną brutto drugiego zadania 220.000 zł, kwota łączna zadania wynosi 1.279.063,70zł i uzyskał 78,10 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.


                                                                                      Krzysztof Jankowski
                                                                                   Zastępca  Wójta
                                                                                      Gminy Białe Błota



ZP 341-20/09
                                     O G Ł O S Z E N I E
Gmina  Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7, województwo Kujawsko-Pomorskie, tel.0-048 052 323-90-90, fax0-048 052 .323-90-80, internet:www.bip.bialeblota.pl,  e-mail: inwestycje@ bialeblota .pl .
Ogłasza wszczęcie postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej  przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość  kwoty 
14 000 EURO na „BUDOWĘ KOMPLEKSU SPORTOWEGO „MOJE BOISKO ORLIK 2012”
 
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
 
Zadanie pierwsze
1.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej
1860 m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)
- podbudowa przepuszczalna,
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu
od płyty boiska,
- nawierzchnia boiska do piłki nożnej syntetyczna typu „sztuczna trawa ”,
Wymagane minimalne parametry dotyczące trawy syntetycznej:
- włókno trawy syntetycznej grub.0,5cm
- wysokość włosa min 60mm
- minimalna gęstość włosa 136.000 włókien /m2
- detex min.12.000
- wypełnienie nawierzchni piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym z atestem laboratorium sportowego.
Wyposażenie boiska zgodnie z projektem
1.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2
- podbudowa przepuszczalna,
- nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego-syntetyczna ,poliuretanowa o grub.10 mm na podbudowie z kruszywa kamiennego, warstwie filtrującej wodę i warstwie stabilizującej.
Wymagane minimalne parametry dotyczące sportowej nawierzchni
poliuretanowej:
- Wytrzymałość na rozciąganie [MPa] > 0,75
- Wydłużenie względne przy zerwaniu [%] > 60
Wyposażenie boiska zgodnie z projektem
1.3. Ogrodzenie terenu
- Ogrodzenie terenu systemowe wysokości  4m o zwiększonej wytrzymałości, odporne na obciążenia od uderzenia piłki, tłumiące hałas. Za bramkami co drugi słup wykonać o wysokości 6,0 m z poziomym wspornikiem.
Rdzeń ogrodzenia stanowią słupki z dwuteowników. Wypełnienie ogrodzenia stanowią panele z kraty ze zgrzewanego drutu o wzmocnionych parametrach oraz pomiędzy słupami i kratami „tłumiki” gumowe mające za zadanie wyeliminowanie drgań i sił działających na metalową
konstrukcję.
1.4. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka polbruk gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym.
1.5. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
1.6. Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie boiska wielofunkcyjnego i chodnika między boiskami za pośrednictwem odwodnienia liniowego. Woda z korytek odwadniających odprowadzona będzie do pobliskiego rowu.
1.7. Roboty elektryczne
- oświetlenie obiektów sportowych będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 10 m , na każdym maszcie 2 projektory oświetleniowe
- linie kablowe oświetlenia boisk kabel YAKY 4x35mm2 dł. 250m,
 
Zadanie drugie
Zamówienie obejmuje także zakup i montaż budynku sanitarno-szatniowego ujętego
w dokumentacji projektowej typu Standard
Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z budowy obiektu sanitarno szatniowego, o ile otrzyma odstępstwo od projektu z Ministerstwa Sportu i Rekreacji.
Informacja o rezygnacji z budynku sanitarno szatniowego oferent otrzyma najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej
i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do
niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również :
1) zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektów,
2) wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania,
3) dokumenty wymienione w ppkt 2 wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przez zabudowaniem,
4) prowadzenie dokumentacji: obmiary, rozliczenia, dokumentacja powykonawcza powinna być zgodna z wytycznymi inspektora nadzoru według wymagań dla projektów realizowanych
w ramach programu Ministerstwa Sportu i Turystyki R. P. określonych dla projektów Orlik 2012,
5) zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
6) zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek,
7) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót,
8) pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót,
9) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
10) Ubezpieczenie:
a) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu  szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru.
b) Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
 
CPV: 45.21.22.21-1 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
          45.31.00.00-3   Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
         45.33.00.00-9    Hydraulika i roboty sanitarne
 
2.Termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 30 sierpnia 2009 r
3. Zamawiający nie  dopuszcza  składania ofert wariantowych. 
4.Zamawiający nie  dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie przewiduje organizowania spotkania z Wykonawcami.
6.Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji w terenie.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia
działalności lub czynności;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone), jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane obejmujące budowę minimum jednego kompleksu  boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej i powierzchni min.3000m2 i wartości robót nie mniejszej niż 800 000,00  zł ,
b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:
- 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, na realizację powyższego zadania w wysokości minimum 1.000.000,00PLN
b) Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień
publicznych.
7.2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i zaświadczeniach         wymienionych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie        wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
8.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem  załączników  dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
 
9.Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: Pan Mariusz Stężewski i Pan Maciej Golz  od poniedziałku do czwartku w godzinach od  8:00 do 16:00, piątek od godz. 8:00 do 14:30,  telefony bezpośrednie: 52 323 90 62, 52 323-90-64.
10.Oferty należy składać w  siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
11.Termin składania ofert upływa w dniu 14.05.2009r. o godz. 10:00.
12.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 19.
13.Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
14.Termin związania złożoną ofertą - 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
16. Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających
17.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
19.Ogłoszenie zostało zamieszczone na PORTALU UZP w dniu 22.04.2009r.poz. 116268/2009
 
 
                                                                                            Zastępca Wójta
                                                                                          Krzysztof Jankowski
 
  SIWZ (251kB) word
  dokumentacja
  dokumentacja arch-bud
 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 22.04.2009r. 

metryczka


Opublikował: Maciej Golz (22 kwietnia 2009, 13:29:53)

Ostatnia zmiana: Maciej Golz (15 maja 2009, 12:47:51)
Zmieniono: dodanie rostrzygniecia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1393