zamówienie na:

OPRACOWANIU DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ KANALIZACJI SANITARNEJ w dz. nr 34/4, 36/6 36/37 ( odgałęzienie ulicy Wierzbowej) W MIEJSCOWOŚCI BIAŁE BŁOTA

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 14 000 euro
termin składania ofert: 19 maja 2009  10:00
wynik postępowania: Białe Błota 2009.06.03 ZP 341-24/09 OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO z dnia 19.05.2009r. na „ Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej w dz. nr 34/4, 36/6, 26/37 ( odgałęzienie ulicy Wierzbowej) w miejscowości Białe Błota” , w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 19.05.2009 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez Zakład Usługowy „ MAGBUD” Mariusz Dolewski 86-010 Koronowo ul. Pomianowskiego 27/3 z ceną netto 7 000,00 zł., brutto 8 540,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ w związku z czym została wybrana na wykonawcę. Zastępca Wójta Krzysztof Jankowski  





ZP 341-24/09
 
                                                      OGŁOSZENIE
 
Wójt Gminy Białe Błota z siedzibą 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7 woj. Kujawsko-Pomorskie,tel.(052) 323-90-95,349-42-48,tel.349-44-02,323-90-90,fax.323-90-80
internet:www.bip.bialeblota.pl,  e-mail: sekretariat@ bialeblota .pl .
Ogłasza przetarg nieograniczony którego wartość nie  przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na „ Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej w dz. nr 34/4, 36/6, 36/37  ( odgałęzienie ulicy Wierzbowej) w miejscowości Białe Błota”.
Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
a) zaprojektowanie  kolektora sanitarnego   o  długości około 71 m, z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ulicy Wierzbowej,
b) zaprojektowanie  przyłączy.
W zakres zamówienia wchodzi również uzyskanie decyzji administracyjnych i decyzji pozwolenia na budowę.
Dokumentacja projektowo – kosztorysowa musi zawierać następujące opracowania:
a) projekt budowlany (6 egzemplarzy) w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych wraz z aktualizacją podkładów mapowych dla zakresu objętego projektem,
b) projekt wykonawczy (3 egzemplarze) uzupełniający i uszczegóławiający projekt budowlany w zakresie i w stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych,
c) badania geotechniczne podłoża gruntowego pod projektowaną kanalizację.
d)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych w zakresie, o którym mowa w §14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r. w sprawie  szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz.2072),
f) przedmiar robót składający się z części, o których mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072),
g) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podzielony na  sieć kanalizacyjną i przyłącza,
h) projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robot budowlanych wykonany i uzgodniony w trybie zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz,  wykonywania nadzoru nad tym zarządem (Dz. U. Nr 177, poz. 1728)
i) kosztorysy inwestorskie (2 egzemplarze) (uwzględniające etapowanie robot),wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). podzielone na sieć kanalizacyjną i przyłącza
Mapa do celów projektowych w zakresie i na koszt Wykonawcy.
Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami o których mowa w pkt. I należy sporządzić również w wersji elektronicznej na nośniku magnetycznym w formacie PDF, lub MS OFFICE,
II. Dodatkowo projektant będzie zobowiązany do dwukrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w terminie 14 dni, licząc od daty powiadomienia przez Zamawiającego.
III. Przedmiot zamówienia obejmuje również sprawowanie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane.
Wykonawca we wszystkich opracowaniach nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia określając przedmiot zamówienia, chyba, Że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można użyć dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny’.
Przed złożeniem dokumentacji do Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany uzyskać innego rodzaju decyzje administracyjne wynikające z przepisów szczególnych (ustawa Prawo wodne, ustawa Prawo ochrony środowiska, ustawa o drogach publicznych itp.) Wykonawca będzie zobowiązany w imieniu Zamawiającego do uzyskania kompletu umów, (w oparciu o wzór umowy uzgodniony z Zamawiającym), zawartych z właścicielami gruntu – do prawa dysponowania terenem na czas prowadzenia robot budowlanych objętych dokumentacja projektową.
Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych
(Dz. U. Nr 202, poz. 2072) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (DZ. U. nr 120 poz. 1133).
Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami.
Wykonawcę obowiązuje wizja w terenie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Kod CPV:  71-32-00-00-7   Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Zabezpieczenie wszelkich materiałów geodezyjnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia jak też poniesienie kosztów z tym związanych  leży po stronie Wykonawcy.
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania  przedmiotu zamówienia do dnia 30 listopada 2009roku.
Zamawiający dokona płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia w następujący sposób:
- 40% wynagrodzenia zostanie przelane na konto Wykonawcy po protokolarnym przekazaniu dokumentacji projektowej  do siedziby Zamawiającego, oraz złożeniu kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę,
-60% wynagrodzenia zostanie przelane na konto Wykonawcy po uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji.
Zapłata należności za wykonane i odebrane prace nastąpi w terminie do 21 dni
od dostarczenia do Zamawiającego faktur wraz z protokółem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym /załącznik nr 2 do SIWZ/,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) ,
c)  oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) ,
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne  zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
f) wykaz wykonanych w przeciągu ostatnich 5 lat zadań zbliżonych co do zakresu  objętego zamówieniem, popartych referencjami ( minimum 3 listy referencyjne), a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
g) dokumenty stwierdzające, że osoba/ by które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego,
h) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy / załącznik nr 1 do SIWZ/,
5.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy;
a)spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ),
c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt VII SIWZ.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pani  Jadwiga Tomaszewska  tel. (052) 323-90-90 wew. 62, tel. bezpośredni ( 052) 323-90-62, i Pan Mariusz Stężewski tel. (052)  323-90-90 wew.64, tel. bezpośredni ( 052) 323-90-64, fax. (052) 323-90-65, od poniedziałku do czwartku w godz. od  8.00 do 16.00 w piątki w godz. od 8:00 do 14:30 .
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikien   dostępna na stronie internetowej www.bip. bialeblota.pl.
Oferty należy składać w  siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
Termin składania ofert upływa w dniu 19.05.2009 r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.05.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokój Nr 19. Zamawiający nie organizuje aukcji elektronicznej.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
Termin związania złożoną ofertą - 30 dni od dnia  upływu terminu składania ofert.
Treść ogłoszenia została opublikowana na Portalu UZP w dniu 08.09.2009r. poz. 138782.
 
  SIWZ (140kB) word
Mapka DGN (4391kB) plik
 
 
 
                                                                                              
                                                                                              Wójt Gminy
                                                                                Katarzyna Kirstein- Piotrowska

metryczka


Opublikował: Maciej Golz (8 maja 2009, 11:05:02)

Ostatnia zmiana: Marek Jakubowski (4 czerwca 2009, 08:11:39)
Zmieniono: rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1321