![]() |
zamówienie na: |
„BUDOWĘ NAWIERZCHNI WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ ULICY ŻUBROWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCINIEC |
zamawiający: | Wójt Gminy Białe Błota |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP 341-33/09 |
wartość: | powyżej 14000 uro |
termin składania ofert: | 10 sierpnia 2009 10:00 |
wynik postępowania: | rozstrzygnięty |

Białe Błota 2009.09.25
ZP 341-33/09
OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU
Zgodnie z art. 92 Ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO z dnia 10.08.2009r. na „Budowę nawierzchni wraz z kanalizacją deszczową ulicy Żubrowej w miejscowości Trzciniec” na wykonawcę została wybrana Oferta Nr 02 złożona przez „DROMAKS” z siedzibą 86-031 Maksymilianowo ul. Główna 57 z ceną netto 155 944,53 zł. zł. , brutto 190 252,33,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów, według kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
Oferta Nr 01 złożona przez Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o. Kobylarnia 8, 86-061 Brzoza z ceną netto 160 800,00 zł. , brutto 196 176,00 zł. i uzyskała 96,98 pkt,
Oferta Nr 03 złożona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ MAX” Smolińska Kamilla z siedzibą 85-054 Bydgoszcz ul. Warmińskiego 5/1 z ceną netto 200 636,74 zł. brutto 241 776,83 zł. i uzyskała 77,72 pkt.
Oferta Nr 04 złożona przez Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUMAK” Spółka z o.o. z siedziba 89-200 Szubin ul. Kcyńska 45 z cena netto 176 698, 01 zł. brutto 215 571,57 zł. i uzyskała 88,25 pkt.
Oferta Nr 05 złożona przez „ KOSTECH” Dariusz Krysiak Piotr Łada z siedzibą Zielonka ul. Zielona 1 86-005 Białe Błota , została odrzucona na podstawie Art. 89 ust.1 pkt 2 Ustawy prawo zamówień publicznych – jej treść nie odpowiada treści SIWZ -pkt VII ppkt h.
Oferta Nr 06 złożona przez Przedsiębiorstwo Budowlane „ BRUKMASZ” Krzysztof Drycewicz z siedzibą 85-737 Bydgoszcz ul. Łęczycka 53 z cena netto 181 334,27 zł. brutto 221 227,81 zł. i uzyskała 86,00 pkt,
Oferta Nr 07 złożona przez „ MANGO” Spółka z o.o. z siedzibą 86-005 Białe Błota ul. Betonowa
została odrzucona na podstawie Art. 89 ust.1 pkt 2 Ustawy prawo zamówień publicznych – jej treść nie odpowiada treści SIWZ - pkt VII ppkt h.
Oferta Nr 08 złożona przez „PROJPRZEM” S.A. z siedzibą 85-023 Bydgoszcz ul. Bernardyńska 13 85-023 Bydgoszcz z ceną netto 178 400,00 zł. brutto 217 648,00 zł. i uzyskała 87,41pkt.
Oferta Nr 09 złożona przez Bydgoskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. z siedzibą 85-861 Bydgoszcz ul. Glinki 148 z ceną netto 219 298,10 zł. brutto 267 543,68 zł. i uzyskała 71,11pkt.
Zastępca Wójta
Krzysztof Jankowski
ZP 341- 33/09
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Białe Błota z siedzibą 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7 woj. Kujawsko-Pomorskie,tel.(052) 323-90-95,349-42-48,tel.349-44-02,323-90-90,fax.323-90-80
internet:www.bip.bialeblota.pl, e-mail: sekretariat@ bialeblota .pl .
Ogłasza przetarg nieograniczony którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na „BUDOWIE NAWIERZCHNI WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ ULICY ŻUBROWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCINIEC”.
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: pieszojezdni o długości 166,73 mb z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, wjazdów na posesje, kanalizacji deszczowej z włączeniem do ul. Sarniej z rur PCV klasy S o średnicy Ø 200x 5,9 mm o połączeniach kielichowych łączonych na uszczelkę gumową, przykanaliki z rur litych z PVC klasy S o średnicy Ø 160x 4,7 mm o połączeniach kielichowych na uszczelkę gumową, oznakowania na podstawie stałej organizacji ruchu, opracowanie organizacji ruchu na czas trwania budowy.
Szczegółowy zakres robót niezbędny do podania ostatecznej ceny netto i brutto za całość zadania objętego niniejszym postępowaniem zawierają dokumentacje projektowe i SST stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary uważać należy za materiały pomocnicze. 2.Do zakresu Wykonawcy należy zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami.
Wykonawcę obowiązuje wizja w terenie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 10 listopada 2009 roku.
Termin rękojmi/gwarancji wymagany przez Zamawiającego 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy;
a)spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ),
c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt VII SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym /załącznik nr 2 do SIWZ/,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) ,
c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655) ,
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
f) wykaz zakresu robót które będą realizowane przez podwykonawców,
g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
h) wykaz wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat zadań zbliżonych co do zakresu objętego zamówieniem, popartych referencjami ( minimum 3 listy referencyjne), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
i) wykaz osób odpowiedzialnych ( dotyczy kadry kierowniczej) za realizację zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa ,
j) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 36 miesięcy,
k) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy / załącznik nr 1 do SIWZ/,
l) dowód wniesienia wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 300,00 zł. (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt ustawy z dnia 9 listopada o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą;
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
- który został wykluczony z postępowania;
- którego oferta została odrzucona.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.2 pkt 2 i 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ż3 wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium.
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny ofertowej (brutto).
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego ulokowane w Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota Nr 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym ,
- gwarancjach bankowych ,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form zabezpieczenia.
W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji, poręczeń, powinny być one wystawione na okres obejmujący budowę oraz na okres gwarancji.
Zamawiający ustala podział zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy na dwie części:
- 70 % wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
- 30% wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej/ poręczeniach, Zamawiający wymaga uwzględnienia, że:
- 70% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
- 30% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pani Jadwiga Tomaszewska tel. (052) 323-90-90 wew. 62, tel. bezpośredni ( 052) 323-90-62, (052) 323-90-80, od poniedziałku do czwartku w godz. od 8.00 do 16.00 w piątek w godz. od 8:00 do 14:30 .
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem załączników dostępna na stronie internetowej www.bip. bialeblota.pl.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
Termin składania ofert upływa w dniu 10.08.2009r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.08.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokój Nr 19.
Zamawiający nie organizuje aukcji elektronicznej.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
Termin związania złożoną ofertą - 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Treść ogłoszenia została opublikowana na Portalu UZP w dniu 16.07.2009r. poz. 240534
Zastępca Wójta Krzysztof Jankowski SIWZ (177kB)






metryczka
Opublikował: Maciej Golz (16 lipca 2009, 09:40:23)
Ostatnia zmiana: Maciej Golz (25 sierpnia 2009, 14:12:51)
Zmieniono: dodanie rozstrzygnięcia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1680