Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2009 |
zamówienie na: |
Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Białe Błota. |
zamawiający: | Wójt Gminy Białe Błota |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | powyżej 14 000 Euro |
termin składania ofert: | 4 listopada 2009 10:00 |
przyczyna unieważnienia: | Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 6 – ustawy – Prawo zamówień publicznych. |
Białe Błota, dnia 23.11.2009 r.
IR ZP2 341 – 36 / 09
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 341 – 36 / 09
w trybie przetargu nieograniczonego na: budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Cynowej
w miejscowości Białe Błota.
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
o unieważnieniu postępowania
Gmina Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy Białe Błota, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Cynowej w miejscowości Białe Błota” prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 6 – ustawy – Prawo zamówień publicznych.
UZASADNIENIE
Z uwagi na uzasadnione potrzeby mieszkańców gminy,
dotyczące równania dróg, środki zabezpieczone na w/w zadanie zostały wydatkowane
na bieżące utrzymanie dróg.
W związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (długotrwałe opady deszczu), jak również ruch pojazdów ciężkich związany z obsługą przebudowywanego węzła drogowego
w Białych Błotach, lokalne drogi gruntowe uległy znacznej dewastacji. W związku z tym zaistniała konieczność dodatkowego, nieplanowanego wcześniej ich wyrównania. W pierwszej kolejności wyrównywane były drogi, którymi dowożone są codziennie dzieci do szkół.
ZP 341 - 36/09
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Białe Błota z siedzibą 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7 woj. Kujawsko-Pomorskie, tel.(52) 323-90-90, fax.323-90-65, internet: www.bip.bialeblota.pl, e-mail: inwestycje@bialeblota.pl .
Ogłasza przetarg nieograniczony którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na „BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ
W ULICY CYNOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁE BŁOTA”.
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kanalizacji deszczowej ulicy Cynowej
w miejscowości Białe Błota z rur PCV o średnicy Ø 250 mm długości 153 m łączonych na wcisk, rur PCV o średnicy Ø 200 mm długości 76,60 m (w tym 44,0 m przyłączy do wpustów ulicznych). Studzienki na kanale głównym z tworzyw sztucznych Ø 400 mm, jedynie na końcówkach kanałów Ø 1200 mm - żelbetowe. Wpusty uliczne typu D 400/600 (w dwóch wypadkach wpust chodnikowy typu C 250 / 600). Wszystkie studnie rewizyjne winne być przykryte włazami typu ciężkiego klasy D 400. Oznakowania na podstawie stałej organizacji ruchu, opracowanie organizacji ruchu na czas trwania budowy.
Szczegółowy zakres robót niezbędny do podania ostatecznej ceny netto i brutto za całość zadania objętego niniejszym postępowaniem zawierają dokumentacje projektowe i SST stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary uważać należy za materiały pomocnicze.
2. Do zakresu Wykonawcy należy zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami.
Wykonawcę obowiązuje wizja w terenie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 15 grudnia 2009 roku.
Termin rękojmi/gwarancji wymagany przez Zamawiającego 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ),
c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt VII SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym /załącznik nr 2 do SIWZ/,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655),
c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655),
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
f) wykaz zakresu robót które będą realizowane przez podwykonawców,
g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
h) wykaz wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat zadań zbliżonych co do zakresu objętego zamówieniem, popartych referencjami ( minimum 3 listy referencyjne),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
i) wykaz osób odpowiedzialnych (dotyczy kadry kierowniczej) za realizację zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa,
j) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 36 miesięcy,
k) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy / załącznik nr 1 do SIWZ/,
l) dowód wniesienia wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt ustawy z dnia 9 listopada o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) który został wykluczony z postępowania;
c) którego oferta została odrzucona.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.2 pkt 2 i 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli
w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ż3 wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium.
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzys-tniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 8% ceny ofertowej (brutto).
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego ulokowane w Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota Nr 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form zabezpieczenia.
W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji, poręczeń, powinny być one wystawione na okres obejmujący budowę oraz na okres gwarancji.
Zamawiający ustala podział zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy na dwie części:
a) 70 % wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
b) 30% wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej/ poręczeniach, Zamawiający wymaga uwzględnienia, że:
a) 70% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
b) 30% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
a) Jan Czekajewski tel. (52) 323-90-90 wew. 67, tel. bezpośredni (52) 323-90-67, fax. (052) 323-90-65,
b) Bartosz Wiese tel. (52) 323-90-90 wew. 62, tel. bezpośredni (52) 323-90-62, fax. (052) 323-90-65,
od poniedziałku do czwartku w godz. od 8.00 do 16.00 w piątek w godz. od 8:00 do 14:30.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem załączników dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
Termin składania ofert upływa w dniu 04.11.2009r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.11.2009r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego
w pokój Nr 19.
Zamawiający nie organizuje aukcji elektronicznej.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
Termin związania złożoną ofertą - 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Treść ogłoszenia została opublikowana na Portalu UZP w dniu 13.10.2009r. poz. 356710-2009.
Zastępca Wójta
Krzysztof Jankowski
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 13 października 2009 roku.
SIWZ Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Cynowej w miejscowości białe Błota.doc (173kB)
Przedmiar.pdf (758kB)
specyfikacja techniczna.pdf (2706kB)
prokekt budowlant.pdf (3573kB)
rys_biale blota_001.pdf (660kB)
rys_biale blota_002.pdf (205kB)
metryczka
Opublikował: Bartosz Wiese (13 października 2009, 11:56:43)
Ostatnia zmiana: Bartosz Wiese (8 grudnia 2009, 16:38:41)
Zmieniono: dodanie rostrzygnięcia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1168