zamówienie na:

Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Cynowej w miejscowości Białe Błota

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341–36/A/09
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 11 stycznia 2010  10:00
wynik postępowania: przetarg rozstrzygnięty  




Białe Błota, dnia 27.01.2010 roku
 
ZP 341 – 36 / A / 09

OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU

         Zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO   na „Budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Cynowej w miejscowości Białe Błota” została wybrana oferta nr 05 złożona przez firmę: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Sanitarnych „PRIS”, Grzegorz Kapturski, ul. Kolejowa 3, Kruszyn Krajeński, 86 – 005 Białe Błota z ceną netto 101 350,61 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 01 złożona przez: Firmę Wielobranżową „KADA-BIS” Adam Kaniewski, ul. Wydmy 3, 85 – 188 Bydgoszcz z ceną netto 120 392,11 zł i uzyskała 84,18 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 02 złożona przez: Zakład Instalacyjny, Gaz, C.O., Wod. – Kan., Stanisław Drąg, ul. Warmińskiego 15 / 7, 85 – 054 Bydgoszcz z ceną netto 136 000,00 zł
i uzyskała 74,52 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 03 złożona przez: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
w Kobylarni, 86 – 061 Brzoza z ceną netto 111 896,10 zł i uzyskała 90,58 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 04 złożona przez: WIMAR Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 24, 86 – 010 Koronowo została wykluczona z postępowania przetargowego ponieważ nie spełnia wymogów określony w SIWZ.
Oferta nr 06 złożona przez: KLINSTAL, Włodzimierz Klicki, ul. Nasypowa 38, 85 – 342 Bydgoszcz z ceną netto 128 000,00 zł i uzyskała 79,18 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 07 złożona przez: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowo Transportowe, Waldemar Kowalski, Podgórzyn 62, 88 – 400 Żnin z ceną netto 109 256,13 zł i uzyskała 92,76 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
 
   
                                                                          Zastępca Wójta
 
                                                                        Krzysztof Jankowski

ZP 341 –  36 / A / 09
 
OGŁOSZENIE
 
Wójt Gminy Białe Błota z siedzibą 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7 woj. Kujawsko-Pomorskie, tel.(52) 323-90-90, fax.323-90-65, internet: www.bip.bialeblota.pl, e-mail: inwestycje@bialeblota.pl .
Ogłasza przetarg nieograniczony którego wartość  przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na „BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ
W ULICY CYNOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁE BŁOTA”.
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kanalizacji deszczowej ulicy Cynowej
w miejscowości Białe Błota z rur PCV o średnicy Ø 250 mm długości 153 m łączonych na wcisk, rur PCV o średnicy Ø 200 mm długości 76,60 m (w tym 44,0 m przyłączy do wpustów ulicznych). Studzienki na kanale głównym z tworzyw sztucznych Ø 400 mm, jedynie na końcówkach kanałów Ø 1200 mm - żelbetowe. Wpusty uliczne typu D 400/600 (w dwóch wypadkach wpust chodnikowy typu C 250 / 600). Wszystkie studnie rewizyjne winne być przykryte włazami typu ciężkiego klasy D 400. Dodatkowo od strony ulicy Cukierniczej proszę uwzględnić jeden zaślepiony wlot ze skrzyni chłonnych celem przyszłego włączenia do kanalizacji. Oznakowania na  podstawie stałej organizacji ruchu, opracowanie organizacji ruchu na czas trwania budowy.
Szczegółowy zakres robót niezbędny do podania ostatecznej ceny netto i brutto za całość zadania objętego niniejszym postępowaniem zawierają dokumentacje  projektowe i SST stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary uważać należy za materiały pomocnicze.

2. Do zakresu Wykonawcy należy zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami.
Wykonawcę obowiązuje wizja w terenie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania  przedmiotu zamówienia do dnia 09 kwietnia 2010 roku.
Termin rękojmi / gwarancji wymagany przez Zamawiającego 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego  odbioru końcowego robót.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ),
c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt VII SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu   potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym /załącznik nr 2 do SIWZ/,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655),
c) oświadczenie z art. 44 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223
z 2007r, poz. 1655),
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne  zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
f) wykaz zakresu robót które będą realizowane przez  podwykonawców,
g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
h) wykaz wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat zadań zbliżonych co do zakresu objętego zamówieniem, popartych referencjami ( minimum 3 listy referencyjne),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
i) wykaz osób odpowiedzialnych (dotyczy kadry kierowniczej) za realizację zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień,  aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa,
j) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 36 miesięcy,
k) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy / załącznik nr 1 do SIWZ/,
l) dowód wniesienia wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt ustawy z dnia 9 listopada o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
Zamawiający unieważnił  postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) który został wykluczony z postępowania;
c) którego oferta została odrzucona.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.2 pkt 2 i 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli
w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z  umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za  przelew  pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium.
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzys-tniejsza, wniesienia  zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny ofertowej (brutto).
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego ulokowane w Spółdzielczym Bydgoszcz Oddz. Białe Błota Nr  45 8142 1020 0000 3098 5000 0004,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form zabezpieczenia.
            W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji, poręczeń,  powinny być  one wystawione na okres obejmujący budowę oraz na okres gwarancji.
 Zamawiający ustala podział zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy na dwie części:
a) 70 % wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
b) 30% wartości zabezpieczenia - Zamawiający zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej/ poręczeniach, Zamawiający  wymaga   uwzględnienia, że:
a) 70% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania ich przez Zamawiającego za należycie wykonane,
b) 30% zabezpieczenia obowiązuje od dnia zawarcia umowy do15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
a) Jan Czekajewski tel. (52) 323-90-90 wew. 67, tel. bezpośredni (52) 323-90-67, fax. (052) 323-90-65,
b) Bartosz Wiese tel. (52) 323-90-90 wew. 62, tel. bezpośredni (52) 323-90-62, fax. (052) 323-90-65,
od poniedziałku do czwartku w godz. od 8.00 do 16.00 w piątek w godz. od 8:00 do 14:30.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem załączników dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
Termin składania ofert upływa w dniu 11.01.2010 r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.01.2010 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego
w pokój Nr 19.
Zamawiający nie organizuje aukcji elektronicznej.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%.
Termin związania złożoną ofertą - 30 dni od dnia  upływu terminu składania ofert.
Treść ogłoszenia została opublikowana na Portalu UZP w dniu 18.12.2009r. poz. 434888
 
                                                                                                    Zastępca Wójta
 
                                                                                                  Krzysztof Jankowski

SIWZ Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Cynowej w miejscowości Białe Błota.doc (173kB) word
prokekt budowlant.pdf (3573kB) pdf
Przedmiar.pdf (758kB) pdf
specyfikacja techniczna.pdf (2706kB) pdf
rys_biale blota_001.pdf (660kB) pdf
rys_biale blota_002.pdf (205kB) pdf
Odpowiedź na pytanie.doc (27kB) word

metryczka


Opublikował: Bartosz Wiese (18 grudnia 2009, 13:12:20)

Ostatnia zmiana: Bartosz Wiese (28 stycznia 2010, 10:48:32)
Zmieniono: dodanie rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1166