zamówienie na:

Projekt budowy dróg publicznych w miejscowości Białe Błota

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP 341-03/10
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 1 lutego 2010  10:00
przyczyna unieważnienia: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 




ZP 341 – 03 / 10

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU

Informuję, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zostało unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „Projekt budowy dróg publicznych w miejscowości Białe Błota” z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zastępca Wójta
Krzysztof Jankowski


ZP 341 – 03 / 10

O G Ł O S Z E N I E

Gmina Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7, województwo Kujawsko-Pomorskie, tel.0-048 052 323-90-90, fax0-048 052 .323-90-80, internet: www.bip.bialeblota.pl, e-mail: inwestycje@bialeblota.pl .
Ogłasza wszczęcie postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty
14 000 EURO na „Projekt budowy dróg publicznych w miejscowości Białe Błota”.

1. Przedmiotowe zadanie obejmuje opracowanie
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Projekty budowlane (6 egz.) należy wykonać zgodnie z art. 20 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) zawierające rozwiązania dotyczące przebudowy lub zabezpieczenia instalacji energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych teletechnicznych. Projekty budowlane powinny zawierać wszelkie materiały, dane, odpowiednie podkłady geodezyjne, postanowienia i decyzje, uzgodnienia, warunki, opinie, sprawdzenia itp. wynikające z obowiązujących ustaw, rozporządzeń i przepisów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.).
2. Projekty wykonawcze (6 egz.), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót (4 egz.), Przedmiar robót (4 egz.), sporządzone zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
3. Projekty wycinki drzew i krzewów (5 egz.) – jeżeli dotyczy,
4. Protokoły z badania ksiąg wieczystych nieruchomości, które objęto podziałem
w związku z budową drogi.
5. Przygotowanie wniosku i uzyskanie opinii, w trybie o którym mowa w art. 11c
i 11d Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.).
6. Uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie przewidzianym
w ustawie z dnia10 kwietnia 2003 (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.).
7. Projekt budowy uzupełnienia oświetlenia (5 egz.),
8. Projekty stałej organizacji ruchu ( 5 egz.) sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729), zatwierdzony przez Zarządcę Drogi.
9. Kosztorysy inwestorskie (3 egz.) sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
10. Opracowanie operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodno- prawnego w przypadku zorganizowanego odprowadzania wód opadowych i roztopowych z nawierzchni.
11. Uzyskanie prawomocnych decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prawomocnych decyzji pozwolenia na budowę.
12. Uzyskanie uzgodnień z gestorami sieci (kabli energetycznych, telekomunikacyjnych, sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej) oraz w przypadku występowania kolizji opracowanie dokumentacji związanej z ich przebudową.
Zakres zamówienia określony w pkt. 1 - 12 sporządzić należy ponadto w wersji elektronicznej w formacie plików pdf.
Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości.
Każdy dodatkowy egzemplarz dokumentacji po zamówieniu przez Zamawiającego,
w terminie 7 dni będzie wykonywany odpłatnie w cenie koszów powielenia. Należy przyjąć cenę powielania formatu A-4 na poziomie 0,10 gr. W przypadku formatów większych niż format A-4 należy przyjąć cenę wielokrotności powielania formatu A-4.

Poszczególne części dokumentacji powinny być opisane i oprawione. Całość każdego egzemplarza powinna być przekazana w teczce opisanej oraz zawierającej spis zawartości.
Wymagane jest sporządzenie kompletnych dokumentacji projektowych oddzielnie dla każdej z ulic.
Podstawa wykonania przedmiotu zamówienia:
· Obowiązujące przepisy prawne, normy.
· Mapa sytuacyjno wysokościowa do celów projektowych i projekty podziału nieruchomości - w zakresie Wykonującego.

CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

2.Termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego do 15 grudnia 2010r.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje organizowania spotkania z Wykonawcami.
6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji w terenie.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także w art. 22, ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i zaświadczeniach wymienionych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

8. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem załączników dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
9. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: Pan Mariusz Stężewski i Pan Bartosz Wiese od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00, piątek od godz. 8:00 do 14:30, telefony bezpośrednie: 52 323 90 64, 52 323-90-67.
10. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.
11. Termin składania ofert upływa w dniu 01.02.2010 r. o godz. 10:00.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.02.2010 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego
w pokoju Nr 19.
13. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100 %.
18. Termin związania złożoną ofertą - 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
19 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
20. Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających
21.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
23.Ogłoszenie zostało zamieszczone na PORTALU UZP w dniu 20.01.2010 r. poz. 16694-2010.


Zastępca Wójta
Krzysztof Jankowski

341 03 10 SIWZ - Projekt budowy dróg publicznych w miejscowości Białe Błota.doc (244kB) word
formularz ofertowy.doc (60kB) word
Pytania i odp.doc (27kB) word
Pytania i odp 1.doc (35kB) word
Pytania i odp 2.doc (26kB) word
koncepcja odprowadzenia wod
Koncepcja programowo-przestrzenna

metryczka


Opublikował: Bartosz Wiese (20 stycznia 2010, 11:07:27)

Ostatnia zmiana: Bartosz Wiese (5 lutego 2010, 17:59:01)
Zmieniono: Dodanie rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1153