Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2010 |
zamówienie na: |
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
zamawiający: | Wójt Gminy Białe Błota |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP 341-04/10 |
wartość: | powyżej 14 000 euro |
termin składania ofert: | 8 lutego 2010 10:00 |
wynik postępowania: | przetarg rozstrzygnięty |
Białe Błota 2010-02-22
ZP 341-04/10
OGŁOSZENIE WYNIKU
PRZETARGU
Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na „ Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”,( w branżach ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej). W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 08.02.2010r. do godz. 10:00 wpłynęło dziewięć ofert z których siedem zostało uznanych za ważne spełniające wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ.
Na wykonawcę została wybrana Oferta NR 07 złożona przez Zakład Usługowy Instalacji Wod. Kan., Gaz i C.O., Bronisław Mogiełka 89-100 Nakło ul. Paderewskiego 15, stawki za nadzór inwestorski w branżach:
ogólnobudowlana - 0,73% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, elektryczna - 0,73% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, sanitarna - 0,73 % od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, ilość uzyskanych punktów 100.
Zestawienie pozostałych ofert:
Oferta NR 01 złożona przez Doradztwo Techniczno- Inwestycyjne Tomasz Chyła Murowaniec ul. Kresowa 5,86-005 Biale Błota, stawki za nadzór inwestorski branżach:
ogólnobudowlana - 1,0% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, elektryczna- 0,7% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, sanitarna – 0,7 % od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, ilość uzyskanych punktów 73.
Oferta NR 03 złożona przez P.P.H. „FLORIN” K.K. Świgoń ul. Królowej Jadwigi 23, stawki za nadzór inwestorski w branżach:
ogólnobudowlana - 1,45% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, elektryczna- 1,45% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, sanitarna – 1,45 % od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, ilość uzyskanych punktów 50,34.
Oferta NR 04 złożona przez JUBANA- POLSKA, Stary Jasiniec 78, 86-010 Koronowo, stawki za nadzór inwestorski w branżach:
ogólnobudowlana - 0,98% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, elektryczna- 0,98% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, sanitarna – 0,95 % od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, ilość uzyskanych punktów 74,49.
Oferta NR 05 złożona przez Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa „POBUD” ul. A.G. Siedleckiego 14 85 –868 Bydgoszcz, stawki za nadzór inwestorski w branżach:
ogólnobudowlana - 1,15% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, elektryczna- 1,15% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, sanitarna - 1,15 % od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, ilość uzyskanych punktów 63,48.
Oferta NR 06 złożona przez AGBUD – Andrzej Górski Jacewo 11, 88-110 Inowrocław stawki za nadzór inwestorski w branżach:
ogólnobudowlana - 2% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 0%, elektryczna - 2% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 0%, sanitarna - 2 % od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 0 %, ilość uzyskanych punktów 36,5.
Oferta NR 08 złożona przez Przedsiębiorstwo Budowlane „ BACK” Krzysztof Bachorski ul. Rupniewskiego 10, 85-796 Bydgoszcz, stawki za nadzór inwestorski w branżach:
ogólnobudowlana - 0,90% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, elektryczna - 0,90% od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, sanitarna - 0,90 % od wartości netto nadzorowanych robót plus należny podatek od towarów i usług VAT 22%, ilość uzyskanych punktów 81,1.
Zastępca Wójta
Krzysztof Jankowski
O G Ł O S Z
E N I E
Gmina Białe Błota z siedzibą Urząd Gminy 86-005 Białe Błota ul. Szubińska 7, województwo Kujawsko-Pomorskie, NIP 554-28-41-796, REGON 092350636, tel.0-048 52 323-90-62, fax 048 52 323-90-65, internet:www.bip.bialeblota.pl, e-mail: inwestycje@ bialeblota.pl .
Ogłasza wszczęcie postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 EURO na świadczenie usług w zakresie „PEŁNIENIA FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO”. z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projekcie umowy.
Przedmiotowe zadanie obejmuje pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę Białe Błota w branżach:
- ogólnobudowlanej,
- elektrycznej, .
- sanitarnej ( w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych),
: przy zachowaniu określonych niżej wymagań:
1)Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych - funkcję koordynatora będzie pełnił inspektor nadzoru branży ogólnobudowlanej.
2) Inspektora nadzoru obowiązuje pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w tym warunków pozwolenia na budowę.
Inspektor nadzoru zobowiązany jest do :
1) Koordynacji realizacji zadań w zakresie robót oraz nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umowami na roboty oraz harmonogramami rzeczowo- finansowymi realizacji robót, będącymi załącznikami do umów z Wykonawcami robót budowlanych.
2) Udziału w przeglądach gwarancyjnych wszystkich nadzorowanych inwestycji, po pisemnym zawiadomieniu przez zamawiającego.
3) Współuczestniczenia w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym.
4) Pełnienia nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacjami projektowymi, pozwoleniami na budowę, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami.
5) Analizy dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach.
6) Rozstrzygania wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim.
8) Egzekwowania od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji.
9) Sprawdzania kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób
zatrudnionych przez Wykonawcę robót.
10) Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego.
11) Sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
12) Sprawdzenia posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem i umieszczeniu informacji po sprawdzeniu w dzienniku budowy.
13) Sprawdzania i zatwierdzania partii materiałów przeznaczonych przez wykonawcę robót do wbudowania.
14) Uczestniczenia przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów
technicznych instalacji, urządzeń technicznych.
15) Odbioru i sprawdzania robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających -Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy.
16) Uczestniczenia w odbiorach częściowych i końcowym zadania (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywaniu ich do użytkowania, w tym przygotowanie protokołów odbiorów końcowych.
17) Sprawdzania kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji.
18) Potwierdzania faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych.
19) Dostarczania wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych ,
20) Udziału w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w
sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność.
21) Kontroli realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót.
22) Wykonywania wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego.
W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo:
1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
3) Żądać od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne.
Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 Nadzór nad projektami i dokumentacją
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także w art.22, ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzę i doświadczenie
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej.
Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, zaświadczeniach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego ( określonych w pkt 7 SIW)
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i zaświadczenia:
1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę);
3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) oświadczenie Wykonawcy że nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, ( przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi być złożony przez każdego wykonawcę);
5) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę);
6) oświadczenie Wykonawcy o wykonywaniu usług objętych zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat;
7) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
8)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia,
9)opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN,
10) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie1 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 8, – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z kompletem załączników dostępna na stronie internetowej www.bip.bialeblota.pl.
Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- Jadwiga Tomaszewska – numer telefonu. bezpośredni.: 52 323-90-62
- Mariusz Stężewski - numer telefonu bezpośredni : 52 323-90-64
Dni i godziny pracy Zamawiającego: w poniedziałki, środy i czwartki w godz. od 8:00 do 16:00 , wtorki od godz. 8:00 do . 17:00 w piątki w godz. od 8:00 do 1430 Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – sekretariat pokój Nr 24.Termin składania ofert upływa w dniu 08.02.2010r. o godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.02.2010r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 19. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium – cena 100%. Termin związania złożoną ofertą - 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Kryterium oceny ofert cena 100%.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone na PORTALU UZP w dniu 29.01.2010r. poz. nr 26658.
Zastępca Wójta
Krzysztof Jankowski
SIWZ- na pełnienie nadzru inwestorskigo.doc (174kB)
metryczka
Opublikował: Bartosz Wiese (29 stycznia 2010, 13:08:24)
Ostatnia zmiana: Bartosz Wiese (24 lutego 2010, 12:41:12)
Zmieniono: dodanie rozstrzygnięcia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1387