zamówienie na:

Wykonywanie pogłębienia otworu studziennego nr 2T na ujęciu komunalnym w miejscowości Łochowo gmina Białe Błota

zamawiający: Wójt Gminy Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IR.2710.09.2012.ZP2
wartość: poniżej 200 000 EURO
termin składania ofert: 8 marca 2012  10:00
wynik postępowania: art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych 




Białe Błota, dnia 14 marca 2012 roku
IR.2710.09.10.2012.ZP2

OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU

         Zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na „Wykonywanie pogłębienia otworu studziennego nr 2T na ujęciu komunalnym w miejscowości Łochowo gmina Białe Błota” została wybrana oferta nr 04 złożona przez firmę: Przedsiębiorstwo Robót Wiertniczych i Inżynieryjnych „HYDROeŁPOL” Sp. z o.o., ul. Nowa 29 / 31,
90 – 030 Łódź z ceną netto wynosząca: 135 000,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ, zawiera najniższą cenę i uzyskała 100 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 01 złożona przez firmę: Centrum Recyklingu, Transportu i Górnictwa PACIO Wiktor Paciorek, ul. Mikołaja 9, 88 – 170 Pakość z łączną ceną netto wynoszącą: 239 800,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała 56,30 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 02 złożona przez firmę: „Hydrogeowiert”, ul. Droga Jeziorna 8, 86 – 300 Grudziądz z łączną ceną netto wynoszącą: 330 000,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała 40,91 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 03 złożona przez firmę: Zakład Usług Wiertniczych „Studwiert” Piotr Kurkowski
Pokrzywno 132, 86 – 330 Mełno z łączną ceną netto wynoszącą: 180 000,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała 75,00 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 04 złożona przez firmę: Przedsiębiorstwo Robót Wiertniczych i Inżynieryjnych „HYDROeŁPOL” Sp. z o.o., ul. Nowa 29 / 31, 90 – 030 Łódź z łączną ceną netto wynoszącą: 135 000,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała 100,00 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.


Oferta nr 05 złożona przez firmę: Zakład Robót Wiertniczych Andrzej Kubera, ul. Gdańska 64 c, 76 – 100 Sławno z łączną ceną netto wynoszącą: 198 614,32 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała 67,97 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 06 złożona przez firmę: „Studbul” Zakład Studniarski Stanisław Gąsior, Huta Strzelce, 86 – 320 Łasin z łączną ceną netto wynoszącą: 218 000,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała 61,93 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
 
Na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych proszę o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania rozstrzygnięcia poprzez przystawienie pieczątki firmy oraz daty wpływu, a następnie odesłanie informacji: faxem lub mailem.
 
 
 
                                                                         Zastępca Wójt Gminy Białe Błota
                                                                                           Jan Jaworski



Białe Błota: Wykonywanie pogłębienia otworu studziennego nr 2T na ujęciu komunalnym w miejscowości Łochowo gmina Białe Błota
Numer ogłoszenia: 59550 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Białe Błota , ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3239090, faks 052 3239080. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialeblota.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie pogłębienia otworu studziennego nr 2T na ujęciu komunalnym w miejscowości Łochowo gmina Białe Błota. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pogłębienie otworu należy wykonać metodą mechaniczno - udarową co pozwoli na szczegółowe rozpoznanie profilu geologicznego zwłaszcza utworów geologicznych zalęgających poniżej ujętych do eksploatacji warstw wodonośnych. Wykonanie pogłębienia otworu nr 2T należy wykonać w następujący sposób; - zdemontowanie obudowy i głowicy otworu; - wydobycie filtra prętowego zabudowanego w otworze o średnicy 9 5/8 cala, które spowoduje samozasyp w przelocie ujętej do eksploatacji warstwy wodonośnej; - wprowadzenie rur 16 calowych i przewiercenie otworu od głębokości 59 m do głębokości ca 100 m / do warstw słabo lub nieprzepuszczalnych zalegających w spągu utworów trzeciorzędowych; - wprowadzenie rur 14 calowych i przewiercenie otworu do głębokości ca 125 m, min. 2 - 5 m poniżej stropu piaskowców zwięzłych lub margli; - dalsze prowadzenie wiercenia (na boso) w obrębie skał litych do głębokości ca 150 m ppt. Z uwagi na spodziewany samowypływ wody z utworów jurajskich, po przewierceniu utworów trzeciorzędowych rurach o średnicy 16 cali należy wykonać szczelny korek (iłowy, cementowy lub companiktowy), w celu trwałego odizolowania wód trzeciorzędowych od wód jurajskich. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym dojazd na miejsce wykonania robót sprzętu wiertniczego, koszt odprowadzenia wody z pompowania, zagospodarowanie urobku z wiercenia, kierowania robotami geologicznym przez uprawniona osobę jak również wykonania dokumentacji hydrogeologicznej sporządzonej w celu ustalenia zasobów wód podziemnych.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku, o którym mowa Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował min. 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o głębokości studni minimum 120 m, każda. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego spełnia / nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku, o którym mowa Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoneopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na następujących warunkach: 1) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie zgodnie z aktualnie obowiązującą stawką. 2) W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenia robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane w terminie - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bialeblota.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7, 86 - 005 Białe Błota, Referat Inwestycji i Rozwoju. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7, 86 - 005 Białe Błota w pokoju nr 22 (I piętro Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ (192kB) word
Dokumentacja
Pytania i odpowiedzi (46kB) word
Zmiana terminu składania ofert (25kB) word
Decyzja (2361kB) jpg

metryczka


Opublikował: Bartosz Wiese (28 lutego 2012, 13:55:49)

Ostatnia zmiana: Bartosz Wiese (14 marca 2012, 15:48:14)
Zmieniono: dodanie rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1179