zamówienie na:

Projekt budowy dróg publicznych na terenie gminy Białe Błota

zamawiający: Gmina Białe Błota
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: I.2710.14.2013.ZP2
wartość: poniżej 200 000 euro
termin składania ofert: 17 kwietnia 2013  10:00
wynik postępowania: przetarg rozstrzygnięty 




Ogłoszenie wyniku przetargu
 
         Zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na „Projekt budowy dróg publicznych na terenie gminy Białe Błota” zostały wybraniane następujące oferty: oferta nr 06, dla zadań I oraz II, złożona przez firmę: MIT Pracownia Projektowa mgr inż. Dariusz Tuliński, ul. Dębowa 14, 86-022 Strzelce Dolne z cenami netto dla poszczególnych zadań: zadanie I – 15 830,00 zł oraz zadanie II – 15 830,00 zł. Oferta nr 01, dla zadania nr III, złożona przez firmę: Inwestor Konin Pracownia projektowa, ul. Okólna 6, 62-510 Konin z ceną netto wynoszącą: 21 000,00 zł. Oferta nr 05, dla zadania nr IV, złożona przez firmę: Pracownia Projektowa mgr inż. Ewa Milik, ul. Henryka Sienkiewicza 31, 89-200 Szubin z ceną netto wynoszącą: 7 200,00 zł. Treści ofert spełniają wymogi określone w SIWZ, zawierają najniższą w każdym z zadań cenę i uzyskały po 100,00 punktów według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert przedstawia się następująco:
Oferta nr 01 złożona przez firmę: Inwestor Konin Pracownia projektowa, ul. Okólna 6, 62-510 Konin z cenami netto za poszczególne zadania: 1) 17 000,00 zł; 2) 16 000,00 zł; 3) 21 000,00 zł; 4) 24 000,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała
w poszczególnych zadaniach ilości punktów: 1) 93,12; 2) 98,94; 3) 100,00; 4) 30,00 według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 02 złożona przez firmę: Biuro Inżynierii Drogowej BID s.c. Agnieszka Szczuraszek – Kostecka, Paweł Szczuraszek, ul. Rekinowa 27 / 2, 85-435 Bydgoszcz została wykluczona z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta nr 03 złożona przez firmę: Agador s.c. Krzysztof Żarkow, Elżbieta Żarkow, ul. Tucholska 7/55, 85-165 Bydgoszcz z cenami netto za poszczególne zadania: 1) 17 000,00 zł; 2) 31 000,00 zł; 3) 30 000,00 zł; 4) nie została złożona oferta. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała w poszczególnych zadaniach ilości punktów: 1) 93,12; 2) 51,06; 3) 70,00 według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 04 złożona przez firmę: Zakład Projektowania, Nadzoru i Usług Consultingowych „INŻDRÓG” s.c., ul. Kulerskiego 16/41, 86-300 Grudziądz z cenami netto za poszczególne zadania: 1) 26 700,00 zł; 2) 29 780,00 zł; 3) 32 330,00 zł; 4) 44 700,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała w poszczególnych zadaniach ilości punktów: 1) 59,29; 2) 53,16; 3) 64,96; 4) 16,11 według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 05 złożona przez firmę: Pracownia Projektowa mgr inż. Ewa Milik, ul. Henryka Sienkiewicza 31, 89-200 Szubin z cenami netto za poszczególne zadania: 1) 17 750,00 zł; 2) 23 850,00 zł; 3) 25 250,00 zł; 4) 7 200,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone
w SIWZ i uzyskała w poszczególnych zadaniach ilości punktów: 1) 89,18; 2) 66,37; 3) 83,17; 4) 100,00 według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Oferta nr 06 złożona przez firmę: MIT Pracownia Projektowa mgr inż. Dariusz Tuliński, ul. Dębowa 14, 86-022 Strzelce Dolne z cenami netto za poszczególne zadania: 1) 15 830,00 zł; 2) 15 830,00 zł; 3) 22 310,00 zł; 4) 19 920,00 zł. Treść oferty spełnia wymogi określone w SIWZ i uzyskała w poszczególnych zadaniach ilości punktów: 1) 100,00; 2) 100,00; 3) 94,13; 4) 36,14 według jedynego kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych proszę o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania rozstrzygnięcia poprzez przystawienie pieczątki firmy oraz daty wpływu, a następnie odesłanie informacji: faxem lub mailem.
 
 
                                                                  Zastępca Wójta Gminy Białe Błota
                                                                                Jan Jaworski


Białe Błota: Projekt budowy dróg publicznych na terenie gminy Białe Błota
Numer ogłoszenia: 139160 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Białe Błota , ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3239090, faks 052 3239080. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialeblota.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowy dróg publicznych na terenie gminy Białe Błota. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia.
Zadanie I: Warunki techniczne dla projektowanej drogi - ulicy Azalowej w Białych Błotach długość: 312,0 m 1. Ulicę zaprojektować w układzie: - jezdnia szerokości 5,50 m o spadku poprzecznym jednostronnym w kierunku chodnika. Obramowanie w krawężniku wystającym od strony chodnika i z drugiej strony w oporniku, - chodnik jednostronny od strony posesji nieparzystych szerokości 1,5 m projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej. - wjazdy do posesji projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z betonu 2. Konstrukcję nawierzchni jezdni asfaltobetonowej projektować dla KR-2. 3. Ulicę projektować z uwzględnieniem planu zagospodarowania i niwelety projektu ulicy Betonowej. Projekt wykonany przez Pracownię Projektową Agador s.c., ul. Gajowa 7 w Bydgoszczy. 4. Odwodnienie zaprojektować poprzez wpusty uliczne do kanalizacji deszczowej włączonej do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Betonowej. 5. Uwzględnić przestawienie słupa oświetlenia ulicznego na skrzyżowaniu ulic: Azalowej i Asfaltowej. 6. Uzyskać warunki na kolizje z istniejącymi urządzeniami instalacji energetycznych, teletechnicznych i wod. - kan. od gestorów tych sieci i zaprojektować konieczną przebudowę. 7. Szacowana ilość działek do podziału: 4 działki.
Zadanie II: Warunki techniczne dla projektowanej drogi - ulicy Zagajnikowej - Śluzowej w Prądkach 1. Ulicę zaprojektować w układzie: ul. Zagajnikowa, długość: 820,0 m: - jezdnia szerokości 6,00 m, o spadku poprzecznym jednostronnym w kierunku północnym - lasu. Obramowanie w krawężniku wystającym od strony chodnika (na odcinku zabudowanym) i z drugiej strony w oporniku, na odcinku niezabudowanym dwustronnie w oporniku, - chodnik jednostronny od strony zabudowy szerokości 2,0 m projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej. - wjazdy do posesji projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z betonu, ul. Śluzowa, długość: 70,0 m: - jezdnia szerokości 6,00 m, o spadku poprzecznym jednostronnym w kierunku zachodnim - lasu. Obramowanie w krawężniku wystającym od strony chodnika i z drugiej strony w oporniku, - chodnik jednostronny od strony zabudowy szerokości 2,0 m projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej. - wjazdy do posesji projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z betonu, 2. Konstrukcję nawierzchni jezdni asfaltobetonowej projektować dla KR-2. Również skrzyżowania z ulicami wykonać w takiej samej konstrukcji jezdni. 3. Ulicę projektować z uwzględnieniem planu zagospodarowania i niwelety w ulicy Bydgoskiej w Zielonce. 4. Odwodnienie zaprojektować powierzchniowe do zaprojektowanych rowów przydrożnych chłonnych od strony lasów. 5. Szacowana ilość działek do podziału: 5 działki.
Zadanie III: Warunki techniczne dla projektowanej drogi - ulicy Bluszczowej + cz. Ułańskiej w Cielu Ulice zaprojektować w układzie pieszo jezdni szerokości 6,00 m: 1. ul. Bluszczowa, długość: 734,0 m, część ul. Ułańskiej, długość: 113,0 m, 2. nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowej + podbudowa z betonu zaprojektować dla KR 2, 3. obramowanie dwustronnie w oporniku, 4. wjazdy do posesji projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z betonu, 5. odwodnienie zaprojektować z pieszo-jezdni przez ściek poprowadzony środkiem (przekrój poprzeczny ze spadkami do środka jezdni), zaprojektować kanalizację deszczową z odprowadzeniem do odbiornika - zbiornika retencyjnego przy trasie drogi krajowej S5, S10 po uzyskaniu warunków technicznych od GDDKiA Oddziału w Bydgoszczy, 6. skrzyżowania z ulicami wykonać w takiej samej konstrukcji jezdni KR2, 7. szacowana ilość działek do podziału: 3 działki.
Zadanie IV: Dane techniczne dla Programu Funkcjonalno Użytkowego dla budowy drogi: ul. Zagajnikowej: I etap: od skrzyżowania z ul. Śluzową w Prądkach do ul. Źródlanej w Cie-lu, II etap: od skrzyżowania z ul. Źródlaną w Cielu do ul. Kościelnej w Cielu (droga powiatowa Nr 1537C) I etap: od skrzyżowania z ul. Śluzową w Prądkach do ul. Źródlanej w Cielu - długość odcinka - 695,0 m, - szerokość pasa drogowego - 10,0 m, - konieczność pozyskania terenu z działek nr ewid.: 12277/1 i 12277/2 w obrębie geodezyjnym Prądki oraz z działki nr ewid.: 278/5-LP w obrębie geodezyjnym Ciele, - szerokość jezdni - 6,0 m, - przewidzieć możliwość budowy wzdłuż jezdni ciągu pieszo - rowerowego szerokości 2,0 m, - konstrukcja nawierzchni jezdni dla KR2 z nawierzchni asfaltobetonowej na podbudowie z kruszywa, - konstrukcja ścieżki pieszo-rowerowej z asfaltobetonu na podbudowie z kruszywa, - odwodnienie powierzchniowe poprzeczne z odprowadzeniem wód opadowych do odparowujących rowów przydrożnych.
II etap: od skrzyżowania z ul. Źródlaną w Cielu do ul. Kościelnej w Cielu (droga powiatowa Nr 1537C) - długość odcinka - 1.131,0 m, - szerokość pasa drogowego - 10,0 m, - konieczność pozyskania terenu z działek nr ewid.: 278/6-LP i 278/7 w obrębie geodezyjnym Ciele, - szerokość jezdni - 6,0 m, - przewidzieć możliwość budowy wzdłuż jezdni ciągu pieszo - rowerowego szerokości 2,0 m, - konstrukcja nawierzchni jezdni dla KR2 z nawierzchni asfaltobetonowej na podbudowie z kruszywa, - konstrukcja ścieżki pieszo-rowerowej z asfaltobetonu na podbudowie z kruszywa, - odwodnienie powierzchniowe poprzeczne z odprowadzeniem wód opadowych do odparowujących rowów przydrożnych. Szacowana ilość działek do podziału: 4 działki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.00.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie lub dokument wskazujący na brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert, 2) W stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykonał: 2 roboty projektowe o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o długości ulic minimum: 500 mb, dla których wymagane było uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie przewidzianym w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1 pkt 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do-świadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także za-kresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: 1) posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a) drogowej - 2 osobami (projektant i sprawdzający), b) sieci i instalacji elektrycznych - 2 osobami (projektant i sprawdzający), c) sanitarnej - 2 osobami (projektant i sprawdzający), d) telekomunikacyjnej - 2 osobami (projektant i sprawdzający). Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1 pkt 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty za aktualne ubezpieczenie. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1 pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie zgodnie z aktualnie obowiązującą stawką. 2) Możliwa jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli na skutek wystąpienia problemów niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności opóźnień lub przewlekłości postępowań organów administracji lub instytucji uzgadniających, w związku z wydawaniem pozwoleń, uzgodnień lub opinii dotrzymanie terminu umownego nie było możliwe przy dochowaniu przez Wykonawcę należytej staranności. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bialeblota.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Białe Błota, Referat Inwestycji, pokój nr 4, ul. Szubińska 7, 86 - 005 Białe Błota. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7, 86 - 005 Białe Błota w pokoju nr 22 (I piętro Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki techniczne dla projektowanej drogi - ulicy Azalowej w Białych Błotach długość: 312,0 m 1. Ulicę zaprojektować w układzie: - jezdnia szerokości 5,50 m o spadku poprzecznym jednostronnym w kierunku chodnika. Obramowanie w krawężniku wystającym od strony chodnika i z drugiej strony w oporniku, - chodnik jednostronny od strony posesji nieparzystych szerokości 1,5 m projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej. - wjazdy do posesji projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z betonu 2. Konstrukcję nawierzchni jezdni asfaltobetonowej projektować dla KR-2. 3. Ulicę projektować z uwzględnieniem planu zagospodarowania i niwelety projektu ulicy Betonowej. Projekt wykonany przez Pracownię Projektową Agador s.c., ul. Gajowa 7 w Bydgoszczy. 4. Odwodnienie zaprojektować poprzez wpusty uliczne do kanalizacji deszczowej włączonej do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Betonowej. 5. Uwzględnić przestawienie słupa oświetlenia ulicznego na skrzyżowaniu ulic: Azalowej i Asfaltowej. 6. Uzyskać warunki na kolizje z istniejącymi urządzeniami instalacji energetycznych, teletechnicznych i wod. - kan. od gestorów tych sieci i zaprojektować konieczną przebudowę. 7. Szacowana ilość działek do podziału: 4 działki..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki techniczne dla projektowanej drogi - ulicy Zagajnikowej - Śluzowej w Prądkach 1. Ulicę zaprojektować w układzie: ul. Zagajnikowa, długość: 820,0 m: - jezdnia szerokości 6,00 m, o spadku poprzecznym jednostronnym w kierunku północnym - lasu. Obramowanie w krawężniku wystającym od strony chodnika (na odcinku zabudowanym) i z drugiej strony w oporniku, na odcinku niezabudowanym dwustronnie w oporniku, - chodnik jednostronny od strony zabudowy szerokości 2,0 m projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej. - wjazdy do posesji projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z betonu, ul. Śluzowa, długość: 70,0 m: - jezdnia szerokości 6,00 m, o spadku poprzecznym jednostronnym w kierunku zachodnim - lasu. Obramowanie w krawężniku wystającym od strony chodnika i z drugiej strony w oporniku, - chodnik jednostronny od strony zabudowy szerokości 2,0 m projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej. - wjazdy do posesji projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z betonu, 2. Konstrukcję nawierzchni jezdni asfaltobetonowej projektować dla KR-2. Również skrzyżowania z ulicami wykonać w takiej samej konstrukcji jezdni. 3. Ulicę projektować z uwzględnieniem planu zagospodarowania i niwelety w ulicy Bydgoskiej w Zielonce. 4. Odwodnienie zaprojektować powierzchniowe do zaprojektowanych rowów przydrożnych chłonnych od strony lasów. 5. Szacowana ilość działek do podziału: 5 działki..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki techniczne dla projektowanej drogi - ulicy Bluszczowej + cz. Ułańskiej w Cielu
Ulice zaprojektować w układzie pieszo jezdni szerokości 6,00 m: 1. ul. Bluszczowa, długość: 734,0 m, część ul. Ułańskiej, długość: 113,0 m, 2. nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowej + podbudowa z betonu zaprojektować dla KR 2, 3. obramowanie dwustronnie w oporniku, 4. wjazdy do posesji projektować o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z betonu, 5. odwodnienie zaprojektować z pieszo-jezdni przez ściek poprowadzony środkiem (przekrój poprzeczny ze spadkami do środka jezdni), zaprojektować kanalizację deszczową z odprowadzeniem do odbiornika - zbiornika retencyjne-go przy trasie drogi krajowej S5, S10 po uzyskaniu warunków technicznych od GDDKiA Oddziału w Bydgoszczy, 6. skrzyżowania z ulicami wykonać w takiej samej konstrukcji jezdni KR2, 7. szacowana ilość działek do podziału: 3 działki..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dane techniczne dla Programu Funkcjonalno Użytkowego dla budowy drogi: ul. Zagajnikowej: I etap: od skrzyżowania z ul. Śluzową w Prądkach do ul. Źródlanej w Cielu, II etap: od skrzyżowania z ul. Źródlaną w Cielu do ul. Kościelnej w Cielu (droga powiatowa Nr 1537C) I etap: od skrzyżowania z ul. Śluzową w Prądkach do ul. Źródlanej w Cielu - długość odcinka - 695,0 m, - szerokość pasa drogowego - 10,0 m, - konieczność pozyskania terenu z działek nr ewid.: 12277/1 i 12277/2 w obrębie geodezyjnym Prądki oraz z działki nr ewid.: 278/5-LP w obrębie geodezyjnym Ciele, - szerokość jezdni - 6,0 m, - przewidzieć możliwość budowy wzdłuż jezdni ciągu pieszo - rowerowego szerokości 2,0 m, - konstrukcja nawierzchni jezdni dla KR2 z nawierzchni asfaltobetonowej na podbudowie z kruszywa, - konstrukcja ścieżki pieszo-rowerowej z asfaltobetonu na podbudowie z kruszywa, - odwodnienie powierzchniowe poprzeczne z odprowadzeniem wód opadowych do odparowujących rowów przydrożnych.
II etap: od skrzyżowania z ul. Źródlaną w Cielu do ul. Kościelnej w Cielu (droga powiatowa Nr 1537C) - długość odcinka - 1.131,0 m, - szerokość pasa drogowego - 10,0 m, - konieczność pozyskania terenu z działek nr ewid.: 278/6-LP i 278/7 w obrębie geodezyjnym Ciele, - szerokość jezdni - 6,0 m, - przewidzieć możliwość budowy wzdłuż jezdni ciągu pieszo - rowerowego szerokości 2,0 m, - konstrukcja nawierzchni jezdni dla KR2 z nawierzchni asfaltobetonowej na podbudowie z kruszywa, - konstrukcja ścieżki pieszo-rowerowej z asfaltobetonu na podbudowie z kruszywa, - odwodnienie powierzchniowe poprzeczne z odprowadzeniem wód opadowych do odparowujących rowów przydrożnych.Szacowana ilość działek do podziału: 4 działki..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (342kB) word
szkic ul. Azalowa BB.jpg (628kB) jpg
szkic ul. Bluszczowej.JPG (1064kB) jpg
szkic ul. Zagajnikowa, Śluzowa Prądki.jpg (458kB) jpg
Szkic Zagajnikowa PRĄDKI CIELE.jpg (845kB) jpg

metryczka


Opublikował: Bartosz Wiese (9 kwietnia 2013, 15:05:35)

Ostatnia zmiana: Bartosz Wiese (15 maja 2013, 11:27:21)
Zmieniono: dodanie rozstrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2243