![]() |
zamówienie na: |
Wypompowywanie i wywóz wód opadowych z terenu Gminy Białe Błota |
zamawiający: | Gmina Białe Błota |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | I.2710.13.2016.ZP1 |
wartość: | poniżej 209 000 euro |
termin składania ofert: | 9 września 2016 10:00 |
przyczyna unieważnienia: | Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) informuję, że unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Wypompowywanie i wywóz wód opadowych z terenu Gminy Białe Błota” znak: I.2710.13.2016.ZP1, z uwagi na to, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć |

Ogłoszenie nr 304472 - 2016 z dnia 2016-09-01 r.
Białe
Błota: Wypompowywanie i wywóz wód opadowych z terenu Gminy Białe
Błota
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa
projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Urząd
Gminy Białe Błota, krajowy numer identyfikacyjny 53143000000, ul.
ul. Szubińska 7, 86005 Białe Błota, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo , tel. 523 239 090, e-mail
sekretariat@bialeblota.pl, faks 523 239 080.
Adres
strony internetowej (URL): bip.bialeblota.pl zakładka
Przetargi
Adres profilu nabywcy: bip.bialeblota.pl zakładka
Przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony,
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypompowywanie
i wywóz wód opadowych z terenu Gminy Białe Błota
Numer
referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o
możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Nie
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usług wypompowywania i wywozu wód opadowych z terenu
Gminy Białe Błota w okresie od dnia podpisania umowy do dnia
31.12.2017r. Miejsce zrzutu wypompowywanej wody: a. Zbiornik na
terenie ZWIUK w Białych Błotach na ul. Przemysłowej, b. Zbiorniki
retencyjne: - na ul. Niedzielnej w Białych Błotach, - przy
skrzyżowaniu ul. Centralnej i Szubińskiej w Białych Błotach, c.
Teren nieużytków/lasów/łąk wskazany przez pracownika urzędu.
Zamawiający wymaga całodobowego dyżuru pracownika. Czas reakcji
nie dłuższy niż 2h – tzn. czas od momentu wydania dyspozycji
przez upoważnionego pracownika urzędu do rozpoczęcia pompowania.
Wymagania sprzętowe: - co najmniej 3 zestawy samobieżne do
wypompowywania wód opadowych: a. każdy zestaw musi mieć zbiornik
na wodę o pojemności nie mniejszej niż 7m3, b. pompa w każdym
zestawie musi mieć wydajność nie mniejszą niż 1,5 m3/min., c.
masa pojedynczego zestawu wraz ze zbiornikiem pełnym wody nie może
być wyższa niż 15 t, d. każdy zestaw musi posiadać komplet węży
o długości nie mniejszej niż 50m i przekroju nie mniejszym niż 75
mm, e. każdy zestaw musi być wyposażony w urządzenie monitorujące
położenie i rejestrujące trasę przejazdu (lokalizator GPS), z
możliwością przeglądania historii za pomocą przeglądarki
internetowej. - co najmniej 2 motopompy o wydajności pompowania nie
mniejszej niż 1,5 m3/min, wyposażone w zestaw węży o długości
nie mniejszej niż 100m i przekroju nie mniejszym niż 75mm.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów prawnych
dotyczących wywozu wód opadowych. Pojazdy powinny być ubezpieczone
i posiadać aktualne przeglądy techniczne. Zamawiający będzie
zlecał wykonywanie prac w zależności od potrzeb do wartości
posiadanych środków finansowych w budżecie Gminy Białe Błota,
nie więcej niż wysokość wynagrodzenia określonego w umowie.
Szczegółowy sposób zapłaty wynagrodzenia zawarto we wzorze
umowy.
II.5) Główny kod CPV: 90480000-5
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość
bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Posiadania przez Wykonawcę odpowiedniej opłaconej
polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę co najmniej 100 000, 00 zł (słownie: sto
tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z
Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę
potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100 000, 00 zł
(słownie: sto tysięcy złotych) w celu potwierdzenia swojej
sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje
dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: Posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej i
zawodowej tj. w przypadku niniejszego postępowania Wykonawca: a)
zrealizował należycie, lub realizuje (w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat do dnia upływu
terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest
krótszy – w tym okresie usługi polegające na wypompowywaniu i
wywozie wód opadowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 150
000 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł brutto);
b) posiada prawo do dysponowania: - co najmniej 3 zestawami
samobieżnymi do wypompowywania wód opadowych: i. każdy zestaw musi
mieć zbiornik na wodę o pojemności nie mniejszej niż 7m3, ii.
pompa w każdym zestawie musi mieć wydajność nie mniejszą niż
1,5 m3/min., iii. masa pojedynczego zestawu wraz ze zbiornikiem
pełnym wody nie może być wyższa niż 15 t, iv. każdy zestaw musi
posiadać komplet węży o długości nie mniejszej niż 50m i
przekroju nie mniejszym niż 75 mm, v. każdy zestaw musi być
wyposażony w urządzenie monitorujące położenie i rejestrujące
trasę przejazdu (lokalizator GPS), z możliwością przeglądania
historii za pomocą przeglądarki internetowej. - co najmniej 2
motopompami o wydajności pompowania nie mniejszej niż 1,5 m3/min,
wyposażone w zestaw węży o długości nie mniejszej niż 100m i
przekroju nie mniejszym niż 75mm. Pojazdy, którymi dysponuje
Wykonawca są sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu drogowego
oraz posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w
ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust.
5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie
o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.
W celu potwierdzenia swojej sytuacji ekonomicznej lub finansowej
wykonawca składa opłaconą aktualną polisę, a w przypadku jej
braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,
00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wykaz usług wykonanych
(a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usług
wykonywanych) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy – w
tym okresie, poświadczający zrealizowanie usług polegających na
wypompowywaniu i wywozie wód opadowych o łącznej wartości nie
mniejszej niż 150 000,00 zł wraz z załączeniem dowodów, że
wykazane usługi zostały wykonane/lub są wykonywane należycie.
Wykaz należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (wykaz
usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane). Dowodami
poświadczającymi należyte wykonanie usługi są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane (lub są wykonywane w przypadku świadczeń
okresowych bądź ciągłych), a jeżeli z przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych i
ciągłych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte
wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz sprzętu do
realizacji zamówienia potwierdzający prawo do dysponowania przez
Wykonawcę minimum 3 zestawami samobieżnymi do wypompowywania wód
oraz minimum 2 motopompami, określonymi w pkt 6.3 lit. b SIWZ, wraz
z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Wykaz
należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ;
III.5.2)
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie
dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja
na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w
wysokości 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych). Forma
wniesienia wadium: a) forma pieniężna; b) poręczenie bankowe,
poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)
gwarancja bankowa; d) gwarancja ubezpieczeniowa; e) poręczenie
udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r.
poz. 978 i 1240 .). Sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia
wadium w formie pieniężnej: a) należy dokonać przelewu na
rachunek bankowy Zamawiającego nr 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004 z
dopiskiem: wadium na: „Wypompowywanie i wywóz wód opadowych z
terenu Gminy Białe Błota”, b) należy wnieść przed upływem
terminu składania ofert tj. do 09.09.2016 r. do godz. 10.00, przy
czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę
wpływu środków na konto Zamawiającego, c) wadium w pieniądzu
Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia
wadium w jednej z form określonej w pkt 12.2.2 do 12.2.5 SIWZ: a)
dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę
na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności
wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; b) dokument musi
obejmować cały okres związania ofertą tj. termin 30 dni. c)
oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej do
terminu składania ofert w Sekretariacie Zamawiającego pok. 19 I
piętro. Dopuszcza się złożenie oryginału gwarancji lub
poręczenia w jednym opakowaniu z ofertą, jednak w formie nie
zszytej. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium a) niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP
dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; b) niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie na
wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia
wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty
najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.4.2
Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,
jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26 ust.3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87
ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca,
którego oferta została wybrana: i) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania
umowy; iii) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało
się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba
wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje
dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów
elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest
przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy,
których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje
zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia
aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Aspekt sprzętowy |
20 |
Czas reakcji |
20 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa
do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział
negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę
etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i
wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram
postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu
ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia
definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu
ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia
zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy
zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia
przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt 2 - 6 ustawy PZP oraz w
przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Zmiana umowy może nastąpić
wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Powyższe
postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może
wyrazić zgodę.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data:
09/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3)
Termin związania ofertą: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane nie
IV.6.6)
Informacje dodatkowe:
SIWZ:
Załączniki do SIWZ:
metryczka
Odpowiada za treść: Sonia Topolewska
Opublikował: Sonia Topolewska (1 września 2016, 16:10:56)
Ostatnia zmiana: Sonia Topolewska (26 września 2016, 13:45:17)
Zmieniono: unieważnienie przetargu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 409