Dotyczy sprawy ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie ogrodzenia cmentarza wraz z parkingiem i infrastrukturą wewnętrzną w rejonie ulicy Kaplicznej w Białych Błotach (wszczęcie postępowania)

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
sygnatura: GPR.6733.6.2020.4  
 
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020, poz. 256),
 
Wójt Gminy Białe Błota zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego,

prowadzonego na wniosek: Gminy Białe Błota, działającej przez pełnomocnika Panią Annę Pacewicz-Dyrda, właściciela firmy Drogowa Pracowania Projektowa ANMAR Anna Pacewicz-Dyrda,

w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie ogrodzenia cmentarza wraz z parkingiem i infrastrukturą wewnętrzną, na terenie części działek o nr ewid.: 30/31, 30/25, 35/2, 36/11, 34/4 oraz 36/6 obręb Białe Błota, gmina Białe Błota (w rejonie ulicy Kaplicznej).

W związku z powyższym, na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, strony mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem oraz załączonymi do niego materiałami oraz uzyskać wyjaśnienia w sprawie w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 57 - wejście do budynku Urzędu od ulicy Guliwera) w dniach pracy Referatu, a także składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie na adres Urzędu Gminy Białe Błota (ul. Szubińska 7, 86-005 Białe Błota), w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia.

metryczka


Wytworzył: Monika Wylęgły (27 lutego 2020)
Opublikował: Monika Wylęgły (27 lutego 2020, 08:32:58)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 273